Spottsäker väst - Babombabomp
Tjingeling Har lagt upp en somrig vers på min myspace för er som är intresserade. 16 bars inspelade i början på denna sommar, inget jag kommer jobba vidare på. Beatet är gjort av Logophobia. Ha en trevlig natt... http://www.myspace.com/spottsakervast
Anfall är bästa försvar
fett nice.
Lookin at you through the glass..
Inte lika fett som annars, men fortfarande fett såklart!
One in a milli-on.
riktigt fett spott, tycker alltid du har skönt sound.. håller dock med ElCalifas om att det inte är riktigt lika fett som vanligt, men ändå bra nivå!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Tack så mycket! =)
Anfall är bästa försvar
Laneby - Tack mannen
Anfall är bästa försvar
skitnajs! beatet va soft också.. du får börja droppa mera :)
andiii - Thanks. Jag jobbar på en EP ihop med Logophobia så det kommer komma fler toner inom en snar framtid.
Anfall är bästa försvar
tungt shiet mayn! sist ja hörde dej de var ett jälva tag sen och du har utvecklats som fan! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Fan va kul! När kan det tänkas vara klart? :)
RobszteR - Tackarandiii - Vi har inte satt någon deadline
Anfall är bästa försvar
Anfall är bästa försvar
Thats my fuckin man. Alltid tungt! Beatet var lite lamt bara.
tungt shit!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lyssnat på er sen tagteam! ni droppar bra shitt, detta går in på mp3:n big up bois!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
skrev till fel pers, bry er ej om detta!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Upp! Sjukt nice!
Lookin at you through the glass..
mfs - Tack G...jag diggar beatet, det fångar sommar temat så bra =) men smaken är olika...tack iafMr Mainstream, rapmaster & Priljans - Tack för det!
Anfall är bästa försvar
fett helt klart. finner inget att klaga på! upp !
Mr-Treat - Nice, tackar.
Anfall är bästa försvar
Lacktjo! Hittar inte heller nåt att klaga på... Förutom att de skulle va nice att höra mer än 16 raders... Ingen Netplay på G eller nåt liknande??... Dags att kroka fast lite verser på beat nu mannen... länge sen! BleSs
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
flowet och rösten sitter underbart . Men texten tkr ja inte var specielt bra om man jämför med några av dina andra låtar du går hela tiden framåt :D underbart:P
Riktigt tunga låtar du har;)BIG UP
DD Productions 2oo7
undrar om jag hört den förr.. men det låter ganska nice.)
GhostArmor - Tackar. Jo jag och Logophobia jobbar med ett projekt ihop som kommer släppas på whoa inom en snar framtid.Gurkan_1525, crips_05 & ChrilleF - Tack så mycket!Dansk_BB - Jag tror jag har gett dig den.
Anfall är bästa försvar
Blå Zebra är för övrigt en god öl.. som du nämner i versen
gillar din röst, gillar ditt flow, gillar låten i helhet.. och jag längtar tills ep:n kommer mannen :)
mm det här var soft, gillar beatet
Svammel, nu i din mormors walkman
Mr Mainstream - Hahah...in på rehab Groenberg & Tjack_Tjirack - tusen tack
Anfall är bästa försvar
Anfall är bästa försvar
Du har jävligt bra röst, vill bara säga det;) hare bra
kanske lite
Blirren - Härligt att du tycker det...tusen tack
Anfall är bästa försvar