text: vi är dom bästa i gemet, vi är som essen i leken// vill du testa på spelet bäst du sätter dig ner man// o lyssna när jag dunkar flow itakt// pumpar cuts inatt inget snack de blir masslakt// så shackmatt det är slut game over// men jag har bara börjat så bend over// när jag kör över dig som en range rover// släpp din mick o börja med poker// för det här det är min epok man// så vill du upp till vår nivå// bäst du lägger hårt mot hårt// som våra spår i år// bitch ja du vet vad som gäller// basement hela dan hela kvällen// yeah thats bsp fo life// skit tight spelar ingen roll om det freestyle// eller förskrivet allting blir skitnice// jag är på topp nu bara tutar o kör// så pumpa volymen så jag vet att du hör// fetare än vanligt du vet jag är tillbaka// nya krafter jag vet du har saknat// dags att vakna dags att känna igen// fet lyric ja du känner väl mig // inget skämt det här är allvar nu// jag bara skriver och skriver det tar aldrig nått slut// men du jag är långt ifrån perfekt än// bättre än att vara defekt bre// det ända sättet som funkar för mig// är att pumpa musik tills jag spränger ett berg// så upp med en hand mannen lyssna o lär// alla fitter i gemet ni är inget besvär// jag står stadigt nu du vet jag ramlar ej// så försök du men du sänker aldrig mig// kom igen mannen gunga itakt// vänster till höger ni bak o längst fram// dags att känna mitt namn D to the G // 2 år på beats med lyric och poesi // inget skit jag är alltid densamme// så ge mig handen mannen hela landet// tillhör mig det är dags att ta över// storhets vansinne med pennan i höger// jag satsar högre det finns ingen begränsning// lokal kändis fuck that glöm det// för på beats så är jag glöd het // ni kan inte missa en stil som denna// äntligen hemma men fan så ensamt// fuck that man jag skiter i// för all min tid går åt på dessa beats// men säg vad du vill// jag vänder aldrig andra kinden till//
mhm