La2niC - Som himmel och jord

Vår Hiphop - Audio & Video

La2niC - Som himmel och jord

Slänger up en låt som jag blev hyffsat nöjd med.

Rap:La2niC
Text:La2niC
Mix:La2niC
Beat:Instrumental

http://www.speedyshare.com/878300210.html

Kommentera :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Vart skön som fan =) Dock lite kefft beat så det känns inte som du kan flowa riktigt,
men som sagt, du är grym (Y)
hehe tackar :P Hade jag laggt ner hade du nog inte kunnat höra den här låten nu. :P Och ajg vet inte va de va för konstigt med början =/ aja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
feeet, fast tycker  flowet sviktar lite ibland. men texten va najs, beatet lite enformigt. peace
"I put up my middle finger, he puts up a finger,
I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
okey :P Tackar =D

TEXTEN vad Bra!

beatet var lite sådär men duger;)

Marcus jag DIGGAR Ditt Shiet!!!:D:D:D:D

så TALANG!

| www.myspace.com/AggePanchi | 90's Baby |
Tackar :D
gillade ej beatet:/ men tyckte det va bra annars. dra en remix på dne här med ett annat beat bara!!

Medinas låt tänker jag på då jag hör beaten !

Beat: Beatet låter soft.

Rapp: Du flyter på bra i denna låten, en av dina bättre den senaste tiden.

Text: Texten är soft som fan, du verkar ha fått en nytändning;) den senaste tiden, Dina texter blir bättre och bättre hela tiden. Jag tycker texten var soft iallafall;):D

Flow: Du flyter på som fan i denna, det lät riktigt riktigt soft

Reff: Marcus gör inte en sångton på reffen i slutet av meningen, det låter så falskt, jag vet, jag kan inte göra det heller, men det låter knas när du gör det, Men träna på, så kanske det blir bättre;).

Verser: Verserna var tunga som fan, riktigt bra flow.

Betyg: 8/10

//NemC
Peace im out!
Reffen va väll inte falsk =/
tyckte du sa att du skulle sluta rappa , men du släpper mer låtar än någonsin nu.. Över till låten najs flow här och var ,  men i helhet inget som diggas.
richyrich bitch !
okey :) Blev roligare när jag har nya mixningar nu =)
nja inte riktigt något som föll mig i smaken du har droppat tyngre grejjer många gånger.

keep it up!