I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dömda Clicken - Old & New Shit (Netplay)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-20 17:28

dömda Clicken - Old & New Shit (Netplay)

Efter många om och men så är den klar, både gammalt och nytt material.

medlemar: cB och Toni.

Länk Till Våran Netplay

Släng en kommentar också.  :)

// Dömda \\

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-20 17:52
ska lyssna nu;)
Bling Bling

2007-08-20 19:13
Yee Den sista låten vi softas:) sköna beats också...

Dömda! Yeha
NY whoa Byb1

2007-08-20 19:23
Intro Kunde haft liiiite högre acapella.
Utsatt Kul att höra cB droppa seriöst shit. Bra.
Principen Ingenting Flyt är din starkaste sida toni.
Stampa till takten Hört förr, rätt nice.
Det är dömda click
Tungt beat!

Ser fram emot mer.. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-20 20:03
tack tack..:D
mera koimmentarer:D

2007-08-20 20:12
doope doope :) döömdah clickzors! den e fet som väntat !
work some magic

2007-08-20 20:13

Riktigt grymt.... I love this shit :D
Tummen Upp..

-§ '_' §
( . )( . )

2007-08-20 20:33
dåligt

2007-08-20 20:58
Tankar , ska lysnna , sen kommenterar jag :)
soundcloud.com/jerrones

2007-08-20 21:07
tack alla som tar sig tid att kommentera..:)

2007-08-20 21:14
Intro : , Inget märkvärdigt , båda la de bra , men lite högre acapella skulle va fint !

Utsatt : Första gången jag hör dig med sån här låt , Den va fet , bra text bra flow ! Tummen upp

Principen ingenting : Toni mään , ditt flow är riktigt soft män ! , Du har roliga texter skönt de , Tummen upp !

Stampa till takten : Hört förr , båda lägger de tight ! :)

Det är dömda click : Diggar denna alltså , båda har skönt flow , gillar tonis text ! , Tummen upp !

Hel bra netplay grabbar , keep it up !
soundcloud.com/jerrones

2007-08-20 21:17

yeah langar komment sen, ska lyssna igenom låtarna nu strax

2007-08-20 22:33
kom igen nu dÅ:D  mera :D

2007-08-20 23:13
fett dööömdaa cliicckeen! :)
music is something u do, style is something u've got!

2007-08-20 23:19
lyssnat på er sen tagteam! ni droppar bra shitt, detta går in på mp3:n big up bois!
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-08-21 00:17
tack alla som kommenterar =)
och paulix vi vill ha konstruktiv kritik inte kidtalk !!!

Aiit Tnxx

UPPPP !!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG"

ViceVersa

2007-08-21 00:49
det var verkligen inget att ha synd grabbar
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2007-08-21 03:25
det är bra killar
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2007-08-21 03:28
Jodåå d va fint va;D

2007-08-21 05:35
Låter hel schysst !:) upp
myspace.com/herrolsson026

2007-08-21 08:29
tack alla:) 

2007-08-21 08:36

Elegant, puss på dig med.
 Sopa.

2007-08-21 09:44
Yeah då ska vi se !

Intro - hm det va helt okej, behöver inte vara direkt överfett för att vara ett intro! men det lät bra !

cB - utsatt - Låten, enligt mig är riktigt skön ! deliveryn är skit bra ! rappen sitter riktigt bra ! texten går kanske och skrapa på lite ! men du fann rätt känsla genom låten ! grym:)

Toni - principen ingenting - Yeeah ruggigt tungt beat ! likaså här skulle texten kunna skrapas på ! men eftersom låten inte handlar om någonting ;) så, haha ! nejdå men känner inget fel här ! känns som accapellan kan höjas lite ? kanske inte behövs, kanske är mina högtalare ! men annars fint !:)

Dömda - Stampa till takten - oh shiit säger jag bara, måste börja såhär ! cB är så ruggigt tung i denhär låten ! båda lägger det ruggigt ! båda har riktigt feta rader med ! ingen tvekan ! men måste ägna den här låten till cB för han är så vråltung i denhär ! vilken attityd ! fettish!

Dömda - Det är Dömda Click - Det e dömda click, de kommer ni få se ! en till, enligt mig en grymt tung låt ! gillar som vanligt cB mycketmycket ! Gillar toni oxå men vet inte, känns som jag inte hör riktigt va du säger i vissa meningar ! men som sagt, ni är 2 tunga rappare o jag gillar allt !

Keep on !

// Rousu
ROUSU

2007-08-21 12:10
tackar:D känns jävligt skön att höra att du tycker de Rousu   :)

upp upp..:D

2007-08-21 12:15
case? kan du nte ta kritik? tycker inte detta låter bra alls! shiit träna på eran skiot sen släpp så att man kan bli lite överraskad/imponerad! annars tycker jag att det sööög!

case hu länge har du rappat?

2007-08-21 12:16
inte för att du ger oss utförlig kritik, säg ist vad vi kan bli bättre på.

lite mer än 1 år.
vaddå då?

2007-08-21 12:54
asså Elegant jag tycker du ska vara tyst , för du har rappat längre än mig och kanske cB oxå , men den första låten som var bra med dej var din diss till asma endast för att du hade mage att svara och la några simpla dubbelrimm ...

Tack till Andra som ger konstruktiv kritik, skönt att höra ,

UPPPP !!!

ViceVersa

2007-08-21 13:24
aight ska inte vara otrevlig.., hmm

flowet är okej.., ibland kan det vara otydligt grabbar om men kanske skulle sänka beatsen en aning till så tror jag att ni lyfter helheten ett snäpp..,

cb:har inte hört dig förutom i crewbattle när ni skulle kvala in.., tycker inte duu la det speciellt där men här la du det 10 ggr bätter.., kanske lugna låtar som är din grejj? iaf så tycker jag du ska köra fortsätta skriva lugna låtar!

Toni:dig har jag inte hört.., och om det är så att ni rappat i ungefär 1 år så är ni rätt väg.., på så kort tycker jag ni lägger det ganska bra,...

fortsätt släppa för ni är på rätt på väg
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2007-08-21 13:50
Aait Aiit , det där är bättre som kritik , jag började rappa ungdefär Eftr nyår (2007) =)

UPPPP ALLIHOOOPA !!!

ViceVersa

2007-08-21 21:55
kom igen,

2007-08-24 10:23
sista upp

2007-08-24 10:37
Kom igen nu whoa! det är värt o ladda hem denna netplay !
upp för en väl genomför netplay !:) cB din röst pumpas mycket i mina högtalare;)
ROUSU

2007-08-27 23:05
okejokej, hörde låtarna nu,

cb fan ska man säga , fett tung!,seriöst .. skönast är du på 'det är dömda click' flowar fint o rappar snabbt, lägger de perfect,
gillade inte reffen..

o toni ' principen ingenting ' är bland de bästa du lagt, finfint..

upp fan sovinte ;
-pack you'r bags man, you are a tourist!