Sala Boys - Anmäl det här fjant (Diss)
WROAH! Så här ligger det till, att Konsekvens och två andra snubbar spottade en diss mot en snubbe här i sala, för en massa grejer som ni får höra i den här låten, så yeah.. tanka, sprid, hata, do whatever but drop a comment! Rapparna i ordning är: Siff, Konsekvens, Oggy. (SALA BOYS)Siff står för studion! Jag är alltså INTE med i låten, men jag stödjer det dem säger till 100%. Länk till dissen:Right here, here here here! Peace ya'll
några kommentarer skulle inte sitta helt fel / Konsekvens
Konse''
Hör rösterna för lågt, hör fan knappt vad som sägs i låten och det är inge vidare flow...
Håll dig till det du har en aning om och håll sedan käften.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA, om de är SHG ni nämner så är de här min favorit låt =) Annars, så va de rätt så najjs, dock så har både Siff&Chrille lagt bättre, Oggy har jag inte hört ngn gång tror jag =) Menmen., good luck in the future i'm out-.
Cuttad entertainment -Roxhed !
HAHAHA ja den där va ju bra...mamma säger alltid att man ska lägga ner tid på sånt man är duktig på!
Pumpkin är ett faktum?
För låg accapella men det var nog lika bra, det man hör är faktiskt ganska dåligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul att den kom upp här :). hoppas den duger :). Puss tack snisk!
Oggy ^.-
upp med texten
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
har den inte här kan slänga upp den senare
Konse''
Sjysst låt:D skulle haft högre acca, men de är sjysst grabbar!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
fy fan va snålt de är äckligt upp
Konse''
man hör inte ett skit, no comment asså
Peace out, get laid !<br><br>
Jag stör mig på beatet, men det har ju redan hört från mig:P Refrängen låter.. hmm, ovanlig:P Diggar allas rader här:D grymt gjort av er alla =)
Lägg upp texten! =)
With lots of love// Matitto!
okej 72 som lyssnat och kanske 10 som kommenterat ? Tack <3 haha fattar inte att de ska va så svårt o säga vad man tycker om de, texten kommer upp så fort siff loggar in på msn då!
Konse''
Moderator
2007-08-25 16:07
så 97 som lyssnat och o runt 10 som kommenterat då vet jag hur värt de är att slänga upp skiten här snåla jävlar asså!
Konse''
HÖR INGETING. testa recca om grabbar å sluta Mummla!
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
TrTJockizz P1 ;
Grabbjävel, ^^. Vi vet att de är låg accapella. Visste vi redan innan vi la upp den bubben :).
Oggy ^.-
vart är raderna som ska knäcka dom ni dissar?? som alla redan sagt låg acapella ogillade beatet.låter inte bra vad kan man säga hör ju inte så mycket så vet ej godkänd- vettifan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok jag tycker inte acapellorna är så överdrivet låga som dom flesta andra verkar tycka, sen är de konstigt att ni säger att de inte finns nå diss rader om ni endå inte hör va vi säger, grejen med dissen är att dissarna ska va personliga inte bara massa meningslösa punchlines, aja bra att ni är ärliga iaf :)
Konse''
RIKTIGT DÅLIGT!
Go Hard or Go Home!
likså din kommentar du kan väll säga vad som är dåligt eller ville du bara hata ? :)
Konse''