Samy - Ett leende på läpparna.mp3
Japps, bara checka skiten....>> Tanka låten här << >> www.samy-lre.com << Obs: Dom senaste trådarna har haft cirka 200 nerladdningar totalt men cirka 30 kommentarer, LYSSNAR du så KOMMENTERA, BRA som DÅLIGT! Peace!
www.samyprod.com
Beatet är schysst som fan ! fan va du spottar nu samy, coolt. men inte lika bra kvalitet på det hela, men riktigt soft endå! keep it !
Peace out, get laid !<br><br>
Soft låt, både beatet o rappen satt bra, Diggar dig som fan alltså! Tack än en gång för den hjälpen du gav mig... Pz: Feggä
TEEEXT! =)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Tackar =)) Text: Första smällen kom när jag var sexton år, När du vände ryggen till och valde sen att bara gå, efter två långa år av romans och äkta kärlek, stod du där å nickade, det kändes väl besvärligt, men vänd på situation för det var du som sårade, och jag minns än idag hur mycket jag plågades, Jag lovade mej själv att aldrig mera bli förälskad, Men jag hittade en annan så jag slapp att vara ensam, det kändes så bra fast du hade problem, som jag inte visste om men som ja fick handskas me, allting blev ju knas när du skärde dej i handleden, ambulansen kom, kändes som en kniv i ryggen, men jag ställde ändå upp, jag bärde dej överallt, du var inom LVU men jag fick dej att bli stark, när du kom därifrån och sedan blev du med barn, det va tvillingar som sparkade men vi gjorde ett val, Jag är trött men jag står på slagfältet, Vill inte gråta längre, hoppas att det hjälper, Jag borde hata er men ägnar inte tiden, åt att älta problem från tonårslivet, Efter aborten var det knas ett bra tag, när min gammelmormor dog så fanns du ändå kvar, ja vi delade allt och jag gav dej allting, skullle gjort vad som helst men jag fick ingenting, det jag fick tillbaka, otrohet och bara svek, när du knullade min systerdotters far i din lägenhet, kommer inte glömma men jag kommer inte hata, nej jag torkar mina tårar, känner inte längre saknad, jag gick tillbaka till den första kärleken, jag visste inte då att jag skulle bli sårad igen, men, det var bra och vi förlovade oss, det var min sista chans och mitt sista lilla hopp, jag frågade dej, vad som var fel, men du svarade mej, vill inte att du frågar mer, du försvann en hel natt och jag ringde runt i timmar, väntade och väntade på min egna kvinna, Jag är trött men jag står på slagfältet, Vill inte gråta längre, hoppas att det hjälper, Jag borde hata er men ägnar inte tiden, åt att älta problem från tonårslivet, Nästa dagen, långt, sent in på kvällen, Fick jag tag på dej, "frågade vad som händer", men du svarade mej att din kompis varit ledsen, men jag fattar det nu att det inte var din vän, utan du som pratade om att du ville gö slut, du var så jävla feg, jag borde hata dej nu, men jag hatar ingen alls, jag försöker vara stark, Men efter dessa svek kan jag inte tro nån alls, Kärleken är skit, kärleken är komplicerad, man älskar och gråter, blir sårad och lämnad, Men jag tror ändå på den, att jag kan finna den, hitta vägen hem, dela livet med en tjej, som vet vad kärlek är, som också ger utan att ta, att inte bara va, ge mitt barn en mor och far, Jag är trött men jag står på slagfältet, Vill inte gråta längre, hoppas att det hjälper, Jag borde hata er men ägnar inte tiden, åt att älta problem från tonårslivet, Låten kanske inte håller samma kvalitet som dom tre senaste men shit happens =)
www.samyprod.com
riktigt soft, fortsätt så :)
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
riktigt fet:D älska din röst :D och du har tight flow fortsätt :D
Solit och kallt va de ute idag
snacka om bra :)
Underground
Riktigt soft, djup text man lever sig in å ser bilder :( ialf jag! Bra spottat!1
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
skön som fan man lever sej in i dina texter o din röst e så jävla skön du kan bli ngt riktigt jävla stort! fortsätt kämpa o spotta ditt shit :)
Sleep is the cousin of death
Ah, allt är ju skönt och så, men enligt mig, så börjar det bli ganska uttjatat nu, för det känns som om det kommer en ny mp3'a för varje dag som går. Såklart du är het på det och allt, men det MÅSTE inte komma en ny låt varje dag. Ta det chill, släpp lite då och då, så det inte blir uttjatat och Whoa's lyssnare inte tröttnar! Det är min åsikt i alla fall. :) Peace/Yez.
One in a milli-on.
Btw, man säger "bar", och inte "bärde", hihi. (a)
One in a milli-on.
tycker din musik är bra, men varje ny låt påminner om dem andra! så det är lite synd
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Mmm tycker att allt låter lite likadant ;P men försök variera lite
yoyoyo
jag ska tanka när jag kommer hem, men känns som du gör så många låtar så känns inte som om du lägger energi nog på låtarna, men kommenterar när jag kommer hem !
Moderator
2007-08-23 19:28
Låter riktigt nice samy, Riktigt rörande text:(
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
fy fan vad du gör låtar nu :D Det gillar jag :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
riktigt bra :)
jippejä jippejo!
Tack som fan alla ;D Angående låtarna, tycker jag inte släppt så jävla mycket på sistone, var borta i stockholm en vecka osv... Hade dessa låtar klara och väljer att slänga upp dom dag efter dag så att alla låtar får en egen respons så det inte blir "låtarna va bra". =) Tre låtar på tre dagar hittills och fler kommer men nu finns det ingen som ligger och vilar på datorn så nu dröjer det nog ett tag iallfall ;) Peace!
www.samyprod.com
mycket bra låt, det bästa jag hört av dig på länge samy.. gillar beatet du kickar på, och du gör det skit bra faktiskt ! förvånad fast du gjort 3 låtar på 3 dagar ! :D bra gjort big up !
Hmm började läsa texten medans jag tankade låten, budskapet var grymt och texten berörde ska du veta, min andra tanke var att de måste vara ett grymt sooft beat till detta och det var det självklart också. tredje låten på 3 dagar, 3 grymma låtar på 3 dagar ska du veta. precis som i alla andra låtar så rappar du med en fin känlsa och ett bra ton läge på rösten, gillar dig verkligen i dessa teman, fortsätt med de=) grymt fint flow, riner som vatten genom beat efter beat just nu. mixningen e av klass tycker jag, inte min starka sida men känns grymt. Bra jobbat samy, kul att höra HOLA
www.myspace.com/naturmusic
Tack som fan =) Natur - jävligt kul att läsa ;)
www.samyprod.com
Vi kör ett sista upp på den här låten ;) Kom igen, ge den en chans, kommentera när du lyssnar =) inte så jävla krävande!
www.samyprod.com
du blir hetare och hetare samy =)) goodshit mayn //djPolar
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
det här är bra skit!
http://hiphopstyle.bloggagratis.se
Producent
2007-08-25 15:21
Fan va nice ! riktigt djup o fin text:)
Flyger fritt, landar platt
bra som fan, härlig text nice flow och sooft beat, lägger in den dirr på ipoden så fort jag vet hur man gör xD
Does it look like I care?! o.O
har aldrig hört dig förr. men jag måste iaf säga att det var soft. skön Delivery och allt.. måste säga att du la det soft som fan. Mixning : inte min bästa sida faktiskt. Men det var skönt. Hoppas man hör mer av dig man. Peace and love from Peel3
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
Tack som fan alla =) Kul att läsa ;P
www.samyprod.com
Testar ett upp på denna också fan =)
www.samyprod.com