fantasi blir nog min räddning, ut ur svidande tid // snabbt går allt förbi, ut ur stigande musik // När mörkret försvinner, ska jag resa mig igen// och när hoppet är tillbaka, ska jag börja om igen// och vafan är vänner, när ingen förstååår ?! // ingen vet hur jag känner, när tiden rullar påå // jag måste säga hejdå till det som hänt igår // jag ska börja om idag, men jag fastnar där jag står // sitter fast i ett hörn och jag kommer inte loss // och hur fan ska man bete sig när allting säger stopp// mitt liv, en parodi, försöker vara kreativ // ingenting är fint, så allt bara går förbi// och det finns ingen tid, mitt liv får förbli // ljuset är släckt, fylls med känslor på beats // känslor till musik, och sånt som händer i mitt liv // jag blundar, somnar om, för allt händer i fel tid// Jag är fast här, för jag kommer ingenstanns // Jag är fast här, snälla ge mig en till chans // Jag har fastnat på vägen, snälla hjälp mig hitta ut // Jag har fastnat på vägen och jag hittar inte ut // Vill ha en klapp på min axel, bara nån som bryr sig // och nån som tar min hand, för livet kastar ner mig // så jag tänker mig bort från den riktiga världen // jag tänker mig bort från denna slingriga vägen // mitt liv faller bort, jag är vilse överallt // min tid rinner förbi ta mig bort från mitt förfall // det e kallt och, jag står ensam kvar här ute // ingen ser mig nu, önskar allt var som förrut men // livet förrändras och ofta till det sämre // jag är nere på botten, det kvittar vad du säger // jag kommer inte upp, trots att jag försöker // jag försöker, men livet ger mig böter // ingen vet hur jag känner, ingen vet vad jag menar // ingen vet vad som händer, ingen vet vad jag menar // ta min hand hjälp mig upp, låt mig vara den jag är // jag drar långt härifrån för jag kan inte stanna här //
Jaha ?