Micke - Förlåt För Allt
Ny låt.-. Har bråkat en del med flickan nu,, vet ej varför de blir så.. Men jag tillbringade några timmar nu på natten till ett förlåt !. Reffen vet jag att den blev kass men jag är så fett trött så jag orkar inte göra om.. Gumman kommer nog förstå texten lixom ! Men ni kan kommentera och lyssna :D Peace micke ! LÅTEN :Micke - Förlåt För Allt
Mc´s Spottar Verbalt
Och texten för de döva ;)
Vers : 1
Jag vill säga förlåt , Inte skälla på - Kan inte själv fatta , Att jag betett mig så / Illa ,M - Illa ,V - Illa ,H- Illa ,H&V/ Illa ,M - Yeah - Och allt som har hänt , Är bara mitt fel - Så /
Gumman förlåt , För de sår jag sått - Dom som jag sett växa , Men aldrig gjort nått åt de / Jag sa "Det ordnar sig" , Med det gjorde det inte - Du var en handgranat , Och tillslut så lossade sprinten / BOOM /
Du blev en annan person , Har jag förvandlat dig - Jag är en förbannelse , Visste inte att de smitta av sig ? Du blev så aggresiv , Jag började inse varför - Jag var ett stort hus , Med en låst yttedörr / Ey
Reff : X2
Förlåt för allt , För allt gjort yeah - Förlåt för att , Jag är en idiot / Har gnagat på samma fråga , Men svaret finns ej kvar - Jag älskar dig Hanna Ljung , Låt de snälla ta den tiden de tar /
Vers : 2
Jag ignorera dig , Även fast vi är en familj - Nu vill jag bara tillbaka , Till gumman och kimm / gumman och kimm / Kan du förlåta min synd , Glömma det förflutna - Älskling förlåt , För alla stunder som jag slukat /
Har stupat och fallit , Mot helvetets dörrar - Jag vill börja om från början , Men är fast i denna smörjan / Det smälter och dödar själen , Som bördan i mig - Och att jag sårat dig , Kommer nog aldrig att läka mig /
Men jag skiter i vad , Bara du får det bättre - Jag står mitt kasst , Förlåt att jag bara svek dig / Jag kommer alltid älska dig , Även om jag inte lever - Så du får mitt förlåt , Via detta brevet /
Mc´s Spottar Verbalt
Tycker det e låter bra , refrängen låter lite kladdig & jobbig. Men du utvecklas hela tiden kul o höra =)
Ingen tar mig.
söt låt, dock inget tilltalande och de är mest på grund av att de känns osäkert på vissa håll, stundtals okej men reffen som någon sa var verkligen kladdig och jobbig. fridens creadence
oh no he didn´t!
Tackar så mkt:D :) Aa reffen vart jag inte nöjd med.. men verserna tycker jag e tighta !
Mc´s Spottar Verbalt
Tycker det låter bra, fast det låter osäkert ibland som någon sa. sen så diggade jag itne refrängen! Puss
Signatur?
micke shit asså...riktigt fet låt!!!..bland det bästa ja har hört med dej..reffen hade verkligen potential men du misslyckades totalt men den hade k8unnat bli hur fet som helst...verserna var feta men du lät lite osäker ibland men ändå...det var längesen ja hörde ngn lägga ner så mkt känsla i en låt asså..riktigt grym delivery även fast flowet inte var på topp!...hoppas att hanna godtar denna för ni ska vara tillsammans!...Peace
hahaha
fick lite rihanna vibbar när ja hörde det där illaillaillailla:P men verserna gillade jag starkt! reffen sög ärligt talat. men upp för den här whoa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo mkt känsla i den reffen va inte toppen men inte botten :) gillar rösten bra skön röst:) lite osäker ibland MEN skön ändå :D peace!
Sleep is the cousin of death
digga faktiskt :) och på nått konstigt sätt så digga jag faktiskt reffen också (:
Make love not war
den var bra du utvecklas micke bra gjort hoppas hon lyssnar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hon har förlåtit mig.. Och de va de jag ville nå ut med låten.. Och det lyckades jag med.. Om jag e osäker som en del säger.. Så har ni faktist fel.. Men de kan varit så att jag lät så för jag har varit uppe i 2 dygn :d HAHA :P Och reffen orkade jag itne ta i i min gammla hals och sjunga starkt.. De fick duga , Och de uppnådde de jag ville så jag är nöjd :D Men det värmer att alla diggar de.. Va säger ni alla om jag kanske ska ta och spela om låten seriöst när jag är pigg då ??? :Ö
Mc´s Spottar Verbalt
upp :p
Mc´s Spottar Verbalt
Gumman förlåt , För de sår jag sått - Dom som jag sett växa , Men aldrig gjort nått åt de /
"Har stupat och fallit , Mot helvetets dörrar - Jag vill börja om från början , Men är fast i denna smörjan /" "Jag kommer alltid älska dig , Även om jag inte lever - Så du får mitt förlåt , Via detta brevet" Texten var bra men för att vara riktigt petig.. du vill ju ha kritik så.. dom där raderna där uppe vill jag bara tipsa om. istället för "men aldrig gjort nått åt de" kunde du sagt "men aldrig gjort nått åt" så skulle de rimma mer på "sått". samma sak med andra "smörja" istället för smörjan" och sist men inte minst "via det här brevet" istället för "via detta brevet" för via det här brevet låter mer fungerande bara.. en sista sak också.. lite falsk på den skrikande rösten i bakgrunden i refrängen. iallafall "...är en idiot" annars gör du bra musik, vi hörs på msn peyz /chyde
• honor. loyalty. reputation. respect. •
Tackar så mkt:d Flera `?
Mc´s Spottar Verbalt
Upp :P
Mc´s Spottar Verbalt
bra micke :)... diggar inte beatet, och reffen var kataSTR¨ååååååååF, men din rap är bra :) keep up
Yeah.. Tack akim :p
Mc´s Spottar Verbalt
asnajs låt, mycket känsla i den här! älskar beatet, vill ha, vill ha, vill ha :(
Nice låt mann Rapp:Det låter som du äe riktigt seriös,och din röst gillar jag! Text:Fint text!har inte mer att säga Mixen:Det låter perfekt! Reffen:Jag tycker den funkar!
Slutsats:Fin låt micke10/10! Peace And Mutch Love! /A-To
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
micke, jag diggar din text :) fast det gör jag alltid :) beatet känner jag igen så.. :) mixen är väl najz :P peace micke..
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
jag gillar allt annat på dina låtar. men inte din mixxning gillar inte attt du gör ekningar å dubbel pratningar eller hur man ska förklara, kör ren rapp utan nåt sånt skit. På denna låten var det där skit å reffen. fortsätt micke..
är ingen expert på allt med mixningar, flow och grejer. men kan säga att texten är sjukt bra och verserna tilltalar som fan. :)
Vem vill ha tagen till finalen?
Riktigt nice låt....reffen kunde väll varit bättre men men :P diggar beatet as mkt, skulle jag kunna få dt :P:D
Pz
Tack för alla fina kommentarer.. de värmer som fan :)
Juggeh Vad menar du med att ha mig i final ?
Mc´s Spottar Verbalt
Gillar din röst, den är så skön. Beatet är jätte fint, men gillade inte refrängen så mkt. ^^
Tackar:P
Mc´s Spottar Verbalt
Flera ?
Mc´s Spottar Verbalt
Upp då :P
Mc´s Spottar Verbalt