cB - Släpper 12 rader.
Slängde bara ihop 12 rader nu på morgonen och reccade skiten. <-,:´DÖMDA`:,_-> CLICKEN beat: Något beat jag fick av krille.. lämna en kommentar också nu när ni ändå tog er tid att tanka. hata eller älska, bryr mig ändå inte ;) Länken är där borta ------------> X) Peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de här e fet :D ja gilla :D upp för skiten
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Skön, du sätter allt cleant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter bättre o bättre yeah! få höra nåt seriöst nu så man hör din utveckling riktigt sedan Tagteam :)
tungt ;
-pack you'r bags man, you are a tourist!
hahahah den här va skön mannen, yeah ska bli kul o se om det kommer upp ett svar :P
fett cB, roliga dissar :)
B
grymt som vanligt, dock synd att det är din 2651:e session thihi...
Yeeaaah DÖÖMDACLICK ;) Men Var är jag ;( hehhe UPPPPP"!!!!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
detta diggar ja man! .. gillar raderna , flytet , rösten :D
http://www.myspace.com/aiinac
nicenice cb.. men lät ganska tunt med 12 rader
Tungt :) men vill höra annat, mera seriöst inte bra sessions :)
bara, ska det stå:)
tack alla:D lite tunt kanske de var..men orkade inte lägga ner så mycket tid, :) peACE
cooling =)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
hehe..estet, :) tack
the clown is dead.. is dead.. is dead! :) dock lite kort men ah :)
ganska fett (:
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
niiiiice maan! diggedi dömda!
work some magic
du käkade han, du har utvecklas !
tungt som fan cB ;D dina rim tkr jag är sjuka ;) ärligt asså! grymt ! Big up man !
ROUSU
Rätt soft , hört bättre , synd att du nästan bara lägger sessions : ( , Men de kommer annat hoppas jag : ) Peyz
soundcloud.com/jerrones
fintfint, sköna rim o skön flyt.. äre linnea i början ? :b o när skaru svara på hans svar ? :P
rätt komiskt att du är så "ball" bakom micen.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Snälla, svara på dumhets "diss" Mörda han, ät upp han.. haha :D
-§ '_' § ( . )( . )
haha...så ni vill ha ett svar? själv tycker jag inte att de är nått att svara på, allt han sa i sin "diss" är ju bara påhitt. tack alla för era kommentarer :D peaCE
och du dumhet, du sa att du hade fler lyssnare, men du har bara fått skit kommentarer, och jag kan sänka dig när jag vill, hur jag vill
oj, du låter så farlig. bara för du röker hasch?
bara för du inte har råd med hasch?
work some magic
btw så är cB clean, han knarkar inte.. rätt löjligt att hitta på något bara för man inte har riktig fakta att göra dissar utav.
work some magic
Brodin röker hasch..
hahah :'D
Dumhet tog det här så det skriker om det! Helt enkelt bättre rader och allt va så mycket bättre!
-Kolla han! ..det är Joqe
SNÄLLA cB, svara så att dumhet lär sig en läxa och håller tyst haha :D
-§ '_' § ( . )( . )
Ja, svara cB! Så dumhet får lägga det seriööööst... . så får vi se vem som tar vem i förhoppningsvis bra dissar..
-Kolla han! ..det är Joqe
haha, så han får lägga de seriöst? han la de bästa han kunde. märks att ni är från sandviken båda två. båda slickar varrandra i rövarna..
hahah Dumhet , vad fan snakkar du om asså är du frisk elr ? du vet att cB dödar dej så hårt , och om du vill så kan du få i dej änu en gång och denna gången värre ;) get ya homies som du anser kan rappa? , och hoppas de kan de och inte är som du ;O WaakAsss
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
fan den e fet älskar rimmen
hahahaha jävlar va töntigt.... aja denna va iaf soft cB däremot sluddrar du en aning... förstår att du bajsa snett på hela grejen men kör några tagningar till i forts.... mixen va bra....
cB är söt ! o hans låt är ruggigt tungt !
ROUSU
PROCLAIMER P19 , tackar.
glömde ta ur min tung piercing :)
tack alla som tagit sig tid att kommentera.
peaCE
du har faktiskt blivit bra mycket bättre! din röst har alltid varit rätt hård. men nu börjar du hänga med med rappen också! bra jobb
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
tackar friggan:D