Grizzly & D-Nice - Session
Jodåsåatte.. Kickade ihop en liten session idag, alla som vill är självklart hjärtligt välkomna att lyssna.http://www.speedyshare.com/213644345.html Beat: Jay-Z - Kingdom Come Chea!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Tyckte detta va sådär faktiskt. Grizzly: har hört mkt bättre rader ifrån daj. tyckte du låg långt under din klass i denna låten. D-Nice: du va lätt bäst i denna låten, diggar ditt flyt o dina rader :D Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Tack Swensson :D.. kul att du gillar Tack även till Sliez, rösten kan jag inte göra något åt, men texten däremot skrev jag rätt snabbt... ska tänka på att skriva "bättre".. thx iaf. Fler som vill kommentera? //D-najss
shuz, -- yea, grizzly ditt ljud låter lite knasit på nåt sätt, vet ej vf.. men du var fet. dnice mah man, fesast i låten va ja tkr . men som sagt, texten kunde varit bättre, ja vet ud kan... annars den va skit töng, saknades bara en feting ref.. im out , One
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
shuz, -- yea, grizzly ditt ljud låter lite knasit på nåt sätt, vet ej vf.. men du var fet. dnice mah man, fesast i låten va ja tkr . men som sagt, texten kunde varit bättre, ja vet ud kan... annars den va skit töng, saknades bara en feting ref.. im out , One
grizzly ja ditt ljud var knas..vad har du gjort? lite flowmiss ibland också, jag vet att du kan bättre! dniicee min broder med en annan moder. gillar din vers alltså, men du kan bättre, känns inte som du lagt ner så mycket tid på första parten alltså. mixningen är sådär, ljudet känns lite konstigt alltså
Knugen: shuuz, ne det är nog sant.. vi gjorde denna session rätt snabbt. Men det kommer fetare shit, thx för kommentaren. Sliez: Absolut.. kul att du tog dig tid att lyssna Fler?.... /naajs
JAJA mannen tungt shiiiizzle !! Grizzly: Helt ok genom hela låten, jag gillar endå dina rader, men ljudet halv knas :/Håller med folket här uppe, har hört bättre från dig ! Men FET ! D-nice: Flowwar som en ... RIKTIGT FETT !!! Texten gillade jag faktist, men lite mer tid hade varit perfekt. Tycker att din vers va fetast här faktist. Annars så tycker jag låten va riktigt tung, lite mer tid och det hade varit perfekt. Peace out / haarri
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haarri: Tackar mannen:).. vi får fixa ihop nåt snart..peace KOMMENTERA PÅ:D
Ljudet va lite konstigt som någon nämnde.. Grizzly,har jag aldrig hört innan så jag kan inte säga at du kan bättre eller om du va fet.. D-nice,Den va bra text o thight flow,diggade inte beatet så mkt..Har hört mkt mkt bättre från dig brushan ;)...ajja Nice woork,big up(Y)
Något som gör något som skapat något
fett najs här grizzly: jo ja vet inte hört dej innan o ja orkar inte ge kritik men de va knas me ljudet lät lite konstigt på ngt sett :) D-nice: fett hört bättre me dej men du har skön röst o så :D nu fick ni lite kritik iaf ;D
Sleep is the cousin of death
Ivance: Tack så jättemycket brooow, B.N.B: tack som fan, kul att du gillar.... Nu kan ni säga till alla att dom ska droppa en kommentar eller två.. PEEAAAACE
UPP MED DENNA!!! KOMMENTERA
fet mäns.. grizz, de distar, prova kompressor ;P men det va fett annars. digga "bränner mer gummi än en bilsladd" fett! d-nice, som vanligt fett, fett flow.. finns inte så mycket att säga mer än att som vanligt så var det tungt sliez, klaga inte på hans röst, din låter mer upfuckt ;) peace
UPPPPP !!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
D E NAAAAAAAJS!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
sliez: men va synd att du har slutat tända på killar nu då
kast ljud S:
-pack you'r bags man, you are a tourist!
HAhahahahahahahah Lilmoo :D...kung Wetbo: THankkks mään PEAAAAAAAACE...KOMMENTERA MER
Quiroga: mitt ljud var väl helt okej? ...Huh vad tyckte du annars om låten? thx för alla kommentarerna, nån mer?
aa va bara grizzly's som lät skumt, annars la ni båda de bra, flyter på bra, du påminner lite om emilush.. haha upp!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
vet att mitt ljud är knas på den hehe, men jag orkade inte riktigt. hehe tack alla som lyssnar
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Gillar itne beatet direkt.. Grizzly levererar soft.. Har dock hört dig lägga bättre.. Ditt ljud låter inte så bra heller? D-nice lägger det najs i denna.. Inget att klaga på här.. LÅter softness mayne.. keep on droppin bombs.. Peeeys
quiroga P0 : Mannen, jag hatar emilush..så säg inte om det där så e du jävligt söt... haha
Antagonisten: Thanks mannen:D har du kommit igång med vårt shit? peaajz och tack för kommentaren
D-licious: Tack mannen, håll utkik efter mer
Kommentheeerra nu
UPP!!...kommentera mofockeas
sista uppningen!...C'mooooon!