I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lukke - Välkommen Till Vuxen Livet (G-cash Prod)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-28 21:38

Lukke - Välkommen Till Vuxen Livet (G-cash Prod)

Har jobbat med denna låt ett tag nu och känner att det är dags att låta folket höra.

En Låt Från Skivan: Höna Av En Fjäder

Beat: G-cash
Mix:   G-cash
Text: Lukke
Rap: Lukke
Studio: Farm Hill

Låten Har fått bra kritik övrigt....

Låten:http://www.myspace.com/lukkish

Igentligen så vet jag inte varför jag lägger ut musik på whoa när det är samma rappare som får kritik men jag ger det än chans.

fred...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-28 21:59

vakna ::::

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-28 22:01
"Låten Har fått bra kritik övrigt...."

Låt mig gissa... din mor, far och kompisar tycker den är jättebra!

Deras åsikt är lite vinklad hoppas jag att du förstår.
Men detta var iaf lite bättre rent ljudmässigt, men forfarande helt ointressant och extremt gäsp-framkallande.

Du har dock en poäng ang. det inavlade whoa, där håller jag med dig
www.permoman.com / www.myspace.com/permoman

2007-08-28 22:18
hahaha satt o väntade på att du skulle börja Bomba mej.

Ärligtalat gullet skippa skitsnacket vad är det som är så jävla bra som du gör som inte ja gör????

2007-08-28 22:37
Bomba?

Jag kommenterar dina låtar då lite uppande alldrig är fel, så var glad din otacksamma jävel :)

Sen så förstår jag inte revelansen i att vilja jämföra mitt musikskappande med "ditt"... är det nån sorts desperat försvarsposition du intar?

2007-08-28 22:42
Du är bara för rolig nej men du säger att det är ointressant och extremt gäsp-framkallande:
Varför?

Och det spelar ingen roll om jag ligger etta på nån jävla topplista eller om ja spelas på mtv eller nått så kommer du alltid hata min musik: Ärligtalat så är du avendsjuk att jag har fler spelningar och fler som diggar mej än dej jag förstår det det måsta såra dej totalt..

sorry gullet men livet är inte rättvist det får du leva med..

2007-08-28 22:54
Den här låten är sjukt najs, fett najs ljud med mickbåset asså.
Men fattar inte att alltid permoman ska hacka på dig, han har verkligen bestämmt sig för att HATA dig, även om du droppar en jävla låt som spelas på varenda radiokanal i hela världen, så kommer han ändå tycka att den är kass...

2007-08-28 22:57
håller med dej...

2007-08-28 23:04
Du är en sån där person som gillar att framhäva dig själv va?
usch, om så många gillar dig så märks det, inget du ska behöva påpeka...

Sen när är att spelas på MTV en beundransvärd bedrift?

Somsagt, att bli "diggad" av 14-åriga bönder vars playlist består av Good Charlotte och Rydell&Quick är inget jag eftersträvar...

"sorry gullet men livet är inte rättvist det får du leva med.."

hmm?

2007-08-28 23:17
tkr bra tema,  låten e bara ett positivt steg av dig nice!

2007-08-28 23:20
tack som fan kekke

2007-08-29 00:35

MER KRITIK TACK..

2007-08-29 10:50

Hell yeah

2007-08-29 11:30
Somsagt, att bli "diggad" av 14-åriga bönder vars playlist består av Good Charlotte och Rydell&Quick är inget jag eftersträvar

permoman du svara inte på min fråga

mina fans är 14 åring  OCH jag kunde ite bry mej mindre ja har ju iallafall fans det har inte du...

2007-08-29 17:20
jag har aldrig diggat lukkes låtar. men herregud, permoman. skön kille och hacka på lukke. jag menar, lukke är inte så jävla bra, men permoman? herregud. och med tanke på att du ser ut som du gör, så är det nog fan du som är inavlad. kan tänka mig din bonnemorsa gökar på din bror typ..

dina texter är fan inte heller så _jävla_ bra. WAHAHAH, "jag röker upp mitt hasch" herregud. och det sorgliga är ju att du faktist är äldre än 14 år.

den här skänker jag till dig, permogull
http://www.speedyshare.com/378761611.html

2007-08-29 17:31
hahaha

2007-09-19 19:52