Kim & Apollo - Hejsan! Yo, en liten session/låt :) Halvseriöst sådär. Mixningen står vi båda för, men mest jag. Beatet är nått random beat! LåtenTexten.
nej men hejsaaan kan du säga hej till mighej hejnej men hejsaaan får jag låv å bjuda uteee dig
hej hej hejsan här e jagfår jag va i ditt sällskap?ska vi ta en promenad? får jag gå med dig dit du ska?du skulle göra min dag!behöver inte gå nå långt vill bara va med dig ett tag å bara snacka lite grann ge mig en chans skulle vara kul och lära känna varann de här pinsamt men du får hela världen å skina för dina ögon är så fina och du får mig å tina ja du är nog finastoch andra sidan är vi ganska likaska vi ta en fika? har bara en tia.. så du får bjuda mig okej okejvill få de sagt du är de finaste jag vet ja de är sant, jag älskar när du lerta min hand så säger vi inge merref.
hej baby, du va så vacker idagtänkte att börja snacka, sedan att du tackar jaom att vi ska gå runt en stundsedan kan jag leka död, så du får göra mun mot munalla våra tider som vi haft med vår kontaktsom vi tittat på varandra, men aldrig fått nåt sagttankarna dom ställdes när du tog ditt första stegnär du ställde den den frågan och jag börja titta nertiden den gick och vi hamna med varannjag är alltid din för evigt, åh jag stannar i din famnvinden har vänt, åh jag hoppas på allt du kommer alltid först, för jag toppar ditt namnjag kan vara din penna om du vill vara mitt bläckdu kan vara mitt papper om jag får dra dina sträcksinglade slant och den hamnade rättdu fyller upp mitt liv med din förbannade läpp
nej men hejsaaan kan du säga hej till migrefCiao!