Micke - New Drug(Session).Mp3 Micke - New Drug(Session).Mp3 HejsanJag hittede ett fett tung beat på whoaSom är byggt av "Karies"-. Så jag skrev en vers.. En reffreng.. Men hittade ingen som ville lägga vers 2.. Och jag orkade inte göra de själv.. Så jag sket i reffen ,, och gör de som en session ist !Tränar på uttalet på engelska.. och de blir bara bättre och bättre :PHhehe :pI min åsikt iaf !Rapp/MickeMixx/MickeBeat/kariesprod-freeebeatet ( SESSNIONEN )
Här är texten oxå !Yeah u know me , Im tha king un tha mic -Steppin straight ahead , Time fo buisniess ait / Start fight , Fo the rights on the streets u know -How we do , And u like my sound / On the ropes now /
Play my game , It on fo sho -Hot girlz in thongs , Whit my dick in their throats /Get stoned , It´s the right thing to do -Cause my voice , Is the new drug in highschool /
I droppin madshit , Cause im a rapper -Stab my back , U get a bullet in ya ashole /Taste my baseball bat , Fucking rat -U choking now , Bitch , FUNK WHIT THAT / Aha
U goin down to tha grownd , Sha blaomm - Wzup -Time aint movin , That im the king , Now proving /I know kung fu , So u better get over it -Im the real show , And im showin it /
diggar dig till 100 ;D