Neggah - sist vald
yo, länge sen jag droppa nått så här kmr en låt jag fixade ihop :)om du ska ha den, droppa comment också då :) andra gången jag sjunger så den är inge vidare ^^, men försöker iaf .. aja hata älska.. bigup mooloA:)
myspace.com/herrolsson026
Skippa sjungandet , hört mer sjungande från dig och de lät bättre än detta , Inte så bra mixxat : ( , Bra text , Nån flowmiss hör jag men de låter bra annars ! , Jag vet också att dina hörlurar suger kuk :) Peyz
soundcloud.com/jerrones
haha, testade bara man :D seisson dock .. tack för du lyssna :) one !
fet låt man, vet inte vad som har hänt, men hoppas det blir bättre. peace
påminner om block 44, låter brabra! träna sången mer bara, sen är det kanon. men som sagt. låter som block44-stuk och det är hett (;
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Låten är fet asså main:P Träna sången bara:D Men jag tkr de låter bra:D Puss påre babe
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
tack alla <3
Simple Sounds aiii den är galen pz /L
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack lvs upp!
Det va fett som fan, stoffe har helt rätt med block44 stilen. påminner riktigt mycket, det är nice.. utveckling kompis! Sången duger, har hört bättre sång ifrån dig.. Texten är nice, riktigt nice! UPP! one!
-Kolla han! ..det är Joqe
aah sant lite block 44 sound kompiss men fn sjungandet lät konstigt el kanske va mixningen som gjorde det men fn du får droppa mer för man hör inte så mycket av dej ländre peacee kompiss
Kalliistudios© 2:avåningen
tackar joqe !:D andravåningen, riktigt kul att läsa !:) Det är lite båda där, sången och mixxen.. är ingen jimmy jansson ;D haha:D pz !
fett skön text! sitter o nynar på den nu :D inte bästa jah hört från dej men den diggas stort! :D<3<3<3
(\_/) (O.o) (> <) this is bunny copy him to help him rule the world!
tack för att du inte e de kompiss hehe peaceee BIG UPP
Kalliistudios© 2:avåningen
tonerna du sjöng kunde du klarat lite bättre men annars va de fett skönt! rappen va tung flowet va gryyymt å texten ännu grymmare:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
andravåningen, haha det är sant;) Otis, kul att läsa kompis:) mer?
gillar beaten o texten är okej, men träna på sången :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mer?
de blir bättre man hör att du utväckals mannen :) pejs
mer?
sköönt floow negg1, du blir bättre och bättre :) fortsätt ! PZ!!
UPP!
-Kolla han! ..det är Joqe
tack jazze:) mer ?
jorå så där.. rappen e bättre än sången än så länge mannen.. men din röst e FET SOM FAN!!
Utalas säta pe
Sången gillar jag ej tyvär, din röst e cool och rappen e rätt bra;D men sången fucka asså sry!
Kul att läsa:) Meedi, haha jag vet .. tycker det är lite pinsamt. min sång är typ som idol snubbarna ;) men det är rappen jag vill ska kommenteras så jag igronerar sång kommetarena ångrar att jag ens försökte faktiskt.. haha:) tack så mycket one ! mer?
This file has been downloaded 127 times 14 kommentarer.. haha UPP NU!
upp?
sista gången, sen får den döööööö ut mermemremrmermermmermememrmemermermermmer ?