I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Albin N'doja - Gotham test

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-09-06 12:00
skojar ni? på riktigt? trodde att detta var ett hip hop forum.
ack så fel man kan ha....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-06 13:19
2Fast4u:
Tack, skoj att du diggar. Jo, det hade vart nice och hänga på Sony BMG's vägg. Men då får jag nog kämpa något extremt. :)

Fmusic:
Japp, helt rätt. Det är det ända jag har gjort. Tack så mycket. :)

Dynamo:
Tråkigt att du inte diggar. Jag började hur som helst med rapp och var en helsikes bra rappare men mindre bra på Engelska då. Tog några år innan jag hittade mig själv och började sjunga istället och insåg att det är sången jag ska sattsa på. Rappen var det jag var "känd" som här inne från början men det var länge sedan. Nu är det sång. :)

Tack alla!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-07 09:16
:)             

2007-09-07 22:32
Nu sover alla i tråden!

2007-09-08 13:29
du skulle kunna gå riktigt långt med den rösten ;)

2007-09-08 13:36
NoOmi3:

Tack. :)