I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dudde hip-hop de är mitt liv (Ft Al-Xx & Otto)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-09-02 05:36

Dudde hip-hop de är mitt liv (Ft Al-Xx & Otto)

ny låt , en fett skön , tanka lysna och ge kritik ,
tack i förhand //Dudde - Al-Xx & Otto...

låten--->http://www.speedyshare.com/698129309.html

Som sakt , Lyssna , ge fett med kritik , tack i förhand
 Peace // Dudde

www.znapmusic.com/dudde/
Producent

2007-09-02 10:12
Vem är Al-Xx Och otto?

Dudde du var den enda som var värt att lyssna på.
Lil_H..

2007-09-02 11:13
otto är inte bra. ;)

2007-09-02 13:49
tack , Upp
www.znapmusic.com/dudde/

2007-09-02 15:07
otto e inte bra, de ingen idé att han går vidare wtf.. :/
http://www.speedyshare.com/548428467.html

2007-09-02 15:34
Yeye lite konstruktiv kritik kan man väl alltid bidra med, så länge ingen flippar på fakta??

Reffen: Njaa skulle varit mer kraft i "hiphop" när det är en sådan ref, iaf i introt, sedan lät reffen bättre efter första versen.Men reffen i slutet var helt wack, era röster lågt ju helt olika så det blev ju helt fucked & den ena sa "hiphop det E ju mitt liv" medans nån annan sa "hiphop det ÄR ju mitt liv" Så ni borde försökt få alla röster att ligga lika istället..

Al-Xx:
Helt okey, utvecklats snabbt men var lite off & så..Men helt ok så fortsätt droppa..

Dudde:
Sådär, lät helt ok stundvis, men ibland hackade flowet, du lät stressad & blev helt offbeat. Försök korta ner vissa rader i texterna så att dom passar in & så att du ej skyndar dig på för att få klart dom innan nästa bar, det är då du blir stressad & offbeat.

Otto:
Svårt att bedöma eftersom du bara joinade reffen, men du höjde & sänkte rösten mycket, vilket gjorde att det var svårt att höra vad du sa ibland...
Men du lät ju säkrast av alla bättre attityd m.m så tycker att du borde lägga till en hel vers nästa gång..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-02 18:04
tack upp
www.znapmusic.com/dudde/

2007-09-02 18:51

ahhh dudde va nog bland de bästa ja hört!!!!
flowet va sådär

Al- XX aldrig hört innnan men ingen ja digga

Otto asså du har me greppat micken !!
Kör mitt anonyma , namnet äre inte sagt/
Peganism upp me handen, inget göre som Danne Kan FUkkers!!!/

2007-09-02 19:45
den var inte bra, kände som du (Dudde) var helt off beat på flera ställen på låten. Otto och Al-Xx var väll sådär. Men alla behöver träna på.
Peace im out!

2007-09-02 23:05
tack UPP
www.znapmusic.com/dudde/