La2niC - 20 rader i arslet på slynan (Bruno)
jao här är svaret till bruno. Ingen aning vem som vinner och de skiter jag i för jag är bakis och ska sova :)Rap:La2niC Text:La2niC Mix:La2niC Beat: Instrumental http://www.speedyshare.com/736679468.html Puss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Text Nu svävar du bland sjärnorna som en kvalavagn Mens jag hörs och syns överallt som märket Karlkani// Jamena du kör bara ditt shit på barnprogram och få man inget saggt så bara shut the fuck up// ( Hoe ) Jag slog dig redan innan, har du tappat minnet kompis så nu sticker du hem som pjer, mens jag klipper till som erik ponti// jag är rena onskan som jagar dig igen som om att du va en ängel mens mitt namn va lucifer// så kom igen, Har inget motstånd serru och kommer aldrig få för du är sämms och de vet du// jag gästa nemc för han frågade så snällt men om jag ska va ärig så vare du som behövde hjälpen// Du sa du knulla mig, de va väll bara inbillat för hur ska du knulla mig, när din kuk är innot riktad// Baby! De är nog bäst du sticker hem för tillochmed du själv, vet vem som lägger 20 bars// och hey, äter upp dig, baby kalla mig för kani bal och vars var du i helgen, jag har för mig du var på barnensdag// Barnensdag haha så kom fan inte och spela stor du föddes som en nolla och nu dör du som en idiot// Dra din tok och t t torka dina tårar nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja diggar ,lite mumligt till o från. vad ja hört från bruno så e de inte mkt o hänga i granen så ja tror du tar detta .. peace.
http://www.myspace.com/aiinac
bruno tar detta ja, brackabracka, men lät fett
japp bruno tog det
www.myspace.com/danielbylund
Har inte hört bruno, Men jag digga inte detta så bra. för ja vet att du kan bättre.
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
aa de tror jag me :P Jag ska bli nykterist :d
Cp marcus vi var ju med på barnensdag:P
Yäh!!!!1ett
Bruna vann >.<
zuwandi P16 Du få 1000spänn när du såg mig gå in på barnensdag :O
karlavagn heter det;)
äh :P
orka ta beatet från fronda- bokstävernas baron
q
Nej de gjorde jag inte :)
Mitt ljud suger kuk =/ Ska köpa ett nytt ljudkort så kanske de blir bättre :D
l2c va ju bättre än bruno :O :P
OKey :) Men tyckte han upprepa samma rad minnst 4 gånger och hitta ingen punhline eller nåt i hans + att mixningen hans dista hela vägen =)
Tyckte detta lät nice, men du kan bättre marcus, du vann detta mot han för att man hörde vad du sa jämfört med Bruno, man hörde kanske 90% av vad du sa, men bruno hörde man 60% typ, Så diggade denna låten, men du kan bättre men Bruno tog du.
Peace im out!
pff, bad ass maddafakka, nemc du kan inte rappa för det första. så du ska inte ens yttra dig. lägger upp låtar du gjort i datamick på whoa är inte så mycket att hurra över. sen latonic. jag skyller inte på att jag är "bakis". så jävla dåligt gjort^^ haha
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Och latonic, hörde av NemC att du bad att få vara med på låten!;)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
haha roligt att du blir sur :D Och nemc frågade mig sötis :)
Haha nice ;) tycker det vart lika , la2nic hade tung text bruno hade ochså bra text, så jag vet inte, men min och aiiners var fan sötast hahahahahahhahahaahahhaha ;)
Legal#. Truestar^
:P
haha^^ marcus. puss
du är så ful
www.myspace.com/danielbylund
Du sa du knulla mig, de va väll bara inbillat för hur ska du knulla mig, när din kuk är innot riktad// och hey, äter upp dig, baby kalla mig för kani bal och vars var du i helgen, jag har för mig du var på barnensdag// Barnensdag haha så kom fan inte och spela stor du föddes som en nolla och nu dör du som en idiot// DOM VAR FAN BÄST ;P HAHAHHAA
Legal#. Truestar^
=D
Fan va soft att du svävar bland stjärnorna som en KVALAVAGN HAHAAHAHAHAA, sry, va bara tvungen. Nu till låten, vann du. Hmmm ingen aning med tanke på att jag inte vet vem den andra snubben är, men det här va inget som va sådär woow. Men det va väl inte dåligt,, det ska jag inte säga. Fortstätt med din grej ;)