Ärligt talat - Du Ööh en låt typ.tack till toppen för mix.http://www.speedyshare.com/987114780.html men vad vare det där för skitsnack- folk förändras men du och jag kommer aldrig att bli lika- okej, du saknar ett överjag du styrs av jaget- fast i en värld där detet har övertag- du lever på instikter av att hjälpa dej själv- och nuförtiden skulle du aldrig hjälpa en vän- du sviker folk omkring dej men du orkar inte- göra något åt av saken, du gör en storm av vinden- du förnedrar dej själv och förrut- så ville jag inget annat än att dela din värld- men nuförtiden har jag insett- att du är bara avundsjuk på mej och min flickvän- det du gör är jävligt fel- för det man vinner på i längden är ärlighet och vänlighet- men ja sitter och hoppas, att kanske ringer du snart- för att jag kan inte släppa dej och alla minnen jag har- du är en bra person som bara längtade- efter lite kärlek, men du måste ändra dej- men visst det är mänskligt att fela- ingen är perfekt, men man måste släppa sitt ego- för empati är viktigast i världen som vi lever i- och utan den så blir ju allting bara skit- jag kan inte komma över dej- men jag önskar dej lycka till och sen att våra vägar möts igen-Ja blev lite halvtmissnöjd men det ska vara så!Kolla gärna in min myspace oxå: www.myspace.com/arligttalat