okej nu när jag dämpat mitt humör efter mixningen så kan jag ta mej tid o kommentera :) Okej vi börjar med beatet då, tycker beatet är riktigt skönt iaf det diggar jag till hundra 100% så inge mer o säga om det direkt.. Reffen: jah den är fan riktigt skön :) nu kommer vi till Mr ZP då :P Flow: jah som jag sa på msn så ere värkligen en ny sida av dej man hör här :) tycker du utvecklas riktigt jävla bra :P det här du värkligen skött fint :) Text: japp tycker den är riktigt fin den med, men det känns som att du hade kunnat arbeta lite mer på den faktist, den kännslan jag får då jag lyssnar på den är att den värkar lite ytlig på nått sätt, men inget jag faktist hakar upp mej på, du har utvecklats här med, men kanske ska utveckla dej lite mer. Mixningen: jag den hittar jag faktist inget o klaga på, asså jag har bara lyssnat i högtalare nu, så kan ju inte direkt bedömma den så grundligt, men det låter rätt klart o fint ljudet i dom iaf :) aja låten i helhet, kan säkert lyssna på den mer än bara en gång :) så den får iaf 6/10 av mej, men mycket ska tränas ändå,men som sagt du som alla andra utvecklas ju o blir bättre Peace out