Quizze feat. Fredric - Allt Kommer & Går Här kommer en nygjord låt med Quizze & FredricKaggen står för beaten.. propps för en underbar beat !!Tanka.. Lyssna.. Kommentera !!!LÅTEN
www.myspace.com/quizzewww.fredric-music.com
VERS 1För jag har det i tanken som bensinOftast ändras perspektiven när jag känns vidHar en annan syn på livet och det vet duNär man vandrat genom tunneln och ser ljusJag ha varit där suttit där gjort min sakLär mig att minnas saker som var braMen ja tittar bak lutat mig mot ensamhetDet är ända sättet för att slippa känna svekSå jag rullar upp gardinen å tittar utDet är smått grått väder skissar på min litteraturMen jag är rätt folklig och mångsidigSå ja sitter här å skriver om den skiten som ja överdrivitBlir det bänken eller karriäärHa gjort mycke fel sant ja svärVandrar ännu efter samma milstolpeVissa avslutas andra liv kommer
REFAllt kommer å gårMen knappast att jag vet hurJag sitter ensam hääär nuVill inte se mig själv inte ha nån hjälpVill bara vandra samma väg igen hem
Allt kommer å går Men det e bara längtanJag tänker inte väntaFör jag vet allt kommer å går
VERS 2Haffar blocket å ja skriver med min pennaOm gånger då ja stannat, fast ja ville vändaOm ja känner dig kan ja kanske väntaOm de bli som förr så bli de till de sämstaJag har längtat om hjärta från en männskaMånga år sedan inget kvar att hämtaLåt mig känna låt mig fatta egen bildFör varje dag som går ju mer jag vill Så ja undrar är det innbillningHar sökt ett allt men finns ingenIngen sol idag så ja är likblekKommer aldrig bli bra me en låt som ä skit fetJobbar å sliter me skiten som ä slitsamtHar tagit mot skit hoppas de blir alltTill ingen nytta allt är ett frågetecken20 år,,,,,,, de åren räcker