mcbusta, droppa aggrot byt röstläga ibland, låter verkligen inte som du menar de du säger. dock flowar du är nice. reffen va rätt bra, snubben du kan ju sjunga tråkigt mixning dock fast de beror på nog mest på mina lurar. Upp
hahaha
shit! vad ska man säga ? Mcbusta allså varför kör du inte mer på swe ? din röst är ju så jävla BRA !! Albin ndoja du är grym i dena låten ! UPP med denna !! ha det fint grabbar hoppas jag får höra nått nytt snart !! // peace sebbe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön låt grabbar BIG UP!!!
skönt jobbat!
oh no he didn´t!
överfett :) kul att höra busta på svenska och bra sång av albin !
Älskar den låten! Texten:Mkt fin gillar den riktigt! Beat:Riktigt skönt!gillar det<3! Rap:Gillar din röst till beatet! Mix:Duger helt perfekt! Reffen:Fan vad skön den äe! Slutsats:Allt äe bra i låten!Älskar den!10/10 Peace and mutch love! /A-To
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Tackar fellás! Härligt! Mvh A
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En kille som kan rappa från hjärtat, propps!
www.CitizensOnline.tk
Nja digga inte detta så mkt men dt va kul o höra ngt annat från dej = ) men beatet pajjar det mesta jävligt uttjatat .. sen din boy albin lägger reffen fett nice, Texten nja inte den fetaste men budskapet va nice hört mkt bättre men ajjt peyyz ! 6/10
S-s-S-sHineybWooooI
UPP!
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
däm! den hör gilla ja fett mycke, riktigt djup! kan relatera en hel del till texten oxå, antar att de handlar om en tjej o ja vet hur otacksamma dem kan va. hang in there dude!
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
Grymt att ni diggar!
båda lägger det riktigt bra! peace out
Ty
bra sång, bra delivery o säkerhet i rappen men texten känns inte helt genomarbetad... och tyvärr är beatet keff, förlåt beatmakaren men den där pianoprylen är faktiskt hårdrocks-emo-wack.
Hehe. :)
Thats it ha?
LÄnk plz? :) Sorry för uppen men har en ny data måste bara ha låten ':)
http://www.albinndoja.2u.se/ finns där
HÄR
Get MAD and change
langa ny länk:)
Är lika ond som billy the kid
pussrulle och fjollan är ni tröga eller? Ja skrev ju en länk där uppe. sen får ni gå in där låtarna ligger i sen stårdet polare eller nått
Get MAD and change
this is good shit !
jag droppar bomber som hitler
grymt bra asså. fett bra mixning och ni gör det här hundra procentit
allt jag lever för är att se dig död.
Tackar! Nice att du diggar!!! Mvh A
nyläääänk!
SÅ fin låt:D fortsätt:) PZ
fett grymt =) kicka meeer :)
Riktigt tung låt rakt igenom! Big up folks!
Thanks people fan denna har varit nere ett tag o börja leva igen :)
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Yes, lives on. :)
dunderlåt! någon som vet vart man kan få tag på originalbeatet? mitt favoritbeat lätt.
Oggyswe: Fråga McBusta. Skicka iväg ett PM till honom, Oscaar_p: Superb!
takc grabbs oggyswe jag har ingen aning faktist:S kommer inte ens ihåg hur jag fick detta... original ska nog bli svårt för det finns 100 olika beats gjorda på den piano slingan:P men lycka till med letandet;)
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Ni kan lägga upp en ny länk när ändå tråden är aktiv!
Milen
Albin .. ordet "duger" är förnedring. Det som jag gillar mest med dig Albin är att du tar vara på din röst så som många inte vågar. Många vågar inte ta i och göra mer än bra, men som sagt lägger du det klockrent! Mcbusta .. Saken som du gör de soft är att du inte prata, du tar i med inlevelse som om du snackar med personen öga mot öga vilket gör allt till en saga, eller som de vore det. Du kan göra mycket med din röst verkar det som. Inte lyssnat speciellt mycket på dig, men keep up Mcbusta ska hålla utkik över dina låtar! / ur marius.
www.myspace.com/marius042
Silvestruus? Vart har jag skrivit duger eller sjungigt det? Tack så mycket!
Nej menade mer att jag först tänkte skriva "de dög" men det vore förnedring för det låter så sjukt fett, do ya get it? haha / ur m.
www.myspace.com/marius042
Ah, haha! Trött som katten, är väl det *skyller på något*.
Ingen som vill lägga ut en speedylänk? ;)
Rappare är olyckliga sångare
fett tung låt,skön känsla rakt igenom å ja känner igen mej själv i den fett mycke...peace