La2niC - Som jag förut va Satt och flumma på med en text och så blev de en låt :PRap:La2niCText:La2niCMIx:La2niCBeat:Freehttp://www.speedyshare.com/112954523.htmlIntroHjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbackshjälp mig att hitta den persionen som jag förut vaHjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbackshjälp mig att hitta den persionen somVers1Jag sitter ensam med en penna och kollegeblockoch kommer förmodligen sitta här tills dagen då jag hittar nån//Som kan förklara för mig ,vem jag igentligen äroch vart jag har min plats och så, i denna kalla värld//Nån som står vid min sida, nån som ser mignån som kanske till och med, vill leva livet med mig//Men de är svårt att förstå. att ens tänka tankenhur de skulle bli, den dagen då jag kanske fann dig//om de nu händer, lite tveksam till deså de ända jag kan göra är att tänka i all ensamhet//de ingen nogonsin vet, är ingeting någon seroch jag vet knappt nåt själv, och hejja vilken fördel//De e, Jag är så less på att funderaså less på att ens tänka tankan på att låtsas fundera//igen. så jag ligger i min sängoch försöker somna om till någon låt utav eminemReffHjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbackshjälp mig att hitta den persionen som jag förut vaHjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbackshjälp mig att hitta den persionen som..Vers2Vart är min plats. i denna kalla världenför nu så ligg jag bara och ser på disney channel//och kanske vädret, men va spelar de för rollnär jag ändå inte ser det med nån//Jag drömmer om ett liv utan hat och känsloklivutan saker man kan dö av, som stress och panikmen allt har sitt slut, och allt har sin medvind//och allt som har en början har väll en mening//så jag får bara lista ut, vad min äroch bara lista ut hur de ska vara//så jag får bara lov, att finna min eldssjäloch vandra mot solen i över 100 dagar//ReffHjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbackshjälp mig att hitta den persionen som jag förut vaHjälp mig att hitta mitt jag. Hjälp mig att hitta tillbackshjälp mig att hitta den persionen..