I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ShiiPaaN - Första och sista (Gubiic diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-09-03 20:24

ShiiPaaN - Första och sista (Gubiic diss)

Jag dissar en liten fitta som kom från ingenstans. spelade in snabbt så lyssna och njut ShiiPaaN - Första och sista (Gubiic diss) http://www.speedyshare.com/802181692.html
Släng gärna en kommentar PeejZ;)

Text:

ey gubic din slyna du har bråkat me fel blattar//
efter min omgång, ska du ligga i sängen me sladdar//
du har grävt din egen grav, så nu kan du bara vänta//
kolla på medans ja o miki G våldtar drazenka//
du släpper en torr låt, nu har du dissat din idol//
lite senare kom orden ey mannen förlåt//
jag slaktar en hora som påstår sej va skyddad//
mannen hela rosengård har knullat din fuckin syrra//
jag e dissarnas kung, o jag slaktar dej på heltid//
du gjorde en hel diss, men hela skiten sakna mening//
så en fråga man vad vill du komma fram till//¨
att jag e albanen som knullar din familj//
nu e jag lack, så passa käften din lilla fitta//
mannen du e trög, som ens försöker möta shiipan//
du får nöja dej me 16 rader, o inget annat//
hälsa drazenka a.k.a din horiga mamma//

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-03 20:51
kom igen whoa UPPPP!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-03 21:46
ja du ...........................

Den va riktigt keff

2007-09-03 22:27
så klart nån slyna kmr o hatar, nån som kan kommentera nåt riktit ? peejz

2007-09-04 14:55
komments peeeops :D

2007-09-04 16:06
Mixen va inte de bästa. Träna flowet.. Keep it up jao..

Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller

2007-09-04 18:54
ajt thnx lillehoe ;) fler ?

2007-09-05 15:15
fortsättt kommentera :P peeejZ;)

2007-09-05 15:17
hahahaha mannen ni skämmer ut karlshamn hahaha såna skam, ncnc mannen frihem borde läxa upp er ncnc...

2007-09-05 15:19
Hahahahahaha skrev i fel tråd..

2007-09-05 15:32

HAHAHAHA skrattade inte åt dissarna utan åt hur dålig denna var! fyfan! detta är verkligen att skämma ut sig! stackars växjö.., eey holla at me när jag är i växjö nästa gång så ska vi ta en battle framför alla din vänner o alla du känner så ska vi se hur bra du är.., pinsamt dåligt

Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2007-09-05 15:33
mannen dt e för att jag mobbade sönder dej i din tråd din kuksugare df kmr du o din lilla kompanjon o sajer jag e kass ?hahaha såna asslickers

2007-09-05 15:36
jag tycker helt seriöst att du är värdelös! tycker någon annan att du är bra så är det antigen dina egna kompisar eller du själv din fake accounts! som sagt jag brukar vara i växjö så jag ska hojta på dig så ska vi ta en battle! slår vad att viggedeB som precis börjat rappa tar dig
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2007-09-05 15:37
hahaha majaja mannen vi får väl se ;)

2007-09-05 15:42

inte för att låta kaxig eller så,. men detta var inget bra alls!
jag ska försöka skriva kritik o hoppas du tar det med hjärtat för ärliga ord räcker längst!

tycker din attetyd är fake ,. för jag tror inte att du är så cool i verkligheten,. sen ditt flow njaa jag har hört bättre men inte sämre, dissarna är inga roliga alls.,.

du bör köra med bättre flow och bättre dissar så ska du se att det bir bättre! personliga dissar är nog vad folk vill höra! ett stort minus är väl att du kör på mamma dissar som är så playedout!

sen så om du ska möta elegant så tror jag faktiskt han hade ägt dig totalt för det finns klass skillnad mellan er 2 så tänk innan du säger ngt

personligt

2007-09-05 15:56
allvar?

2007-09-10 09:58
UPPPPPP!!