Hedde - När ska du fatta (Spades diss) http://www.speedyshare.com/319412579.htmlAllt made by Hedde, Beatet vet jag inte, men den var i ett packet här på whoa. tack till dig och intror made by Disney Prod. ;)Lyricizmo:
Du tror du kan äga mr hedde heddelito/Du är så keff att du är sveriges utsedde fikus/Ingen vill ha dig, speciellt inte på natten/Efter dissen har du inte längre någon tarmsträng/Kolla mina kommentarer på min Myspace hemsida/Du är så jävla ful, typ som en klämd slida/Din diss mot mig kommer att gå åt helvete/Som att köra bil full utan bilbälte/
Såklart att vi har klasskillnad/Fan du låter som en småbarnsfitta/Medans stampe sitter och runkar till bambi/Ligger du i säng med din egna mommy/
Hedde droppar diss och äger sin fantast/Men när du rappar så är det fucked up/Försöker vara snäll men det går fan inte/Vi får väl se om han svarar på dissen/
jag pallar inte ladda hem låten, men läste texten och den var riktigt kass!
bara för att visa vart skåpet ska ståså kommer svaret så fort jag blivit frisk och kan spela inHedman, du vet att jag slaktar i det här ;)