Robin Stahl & Giggen synd att du är så söt.
Efter att ha sökt jobb hela dagen och gjort våra läxor som skulle göras så börja robban mecka lite me sin gitarr och snuskigt sköna sångröst och jag bah kände att jag ville göra hans vers som en rapp version. utav de hela kom de fram en liten låt med både sång och rapp. B.A.R cover; gjorde vi och här har ni resultatet hoppas de smakar glöm nu inte att ge oss en kommentar ha en trevlig kväll!Klicka på mig på mig med :) FRED & KÄRLEK
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
FÖRJEVLA SKÖÖNT PÅ GUURAN, RÖSTEN ROBIN FETT NICE FINNS INGET OCH KLAGA PÅ DÄR INTE, GIGGENS RAPP HELT SKÖÖÖNT. CLEANT JOBBAT GUBBAR ! / aZj 0501
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Stahl var skön :D.. giggen var ok men tyckte inte rikigt han passade in, men helt ok i helhet
Don't!
okej okej okej, tycker Robin är bra som vanligt, ^^skön stil på låten iaf, bra texter o sånt, Giggen rätt roligt o höra dej med den stilen i den här låten, tycker det är soft, tycker bara din del e lite kort bara, sköna mixningar iaf måste jag säga, peace
thnx boiis krille tänkte de skulle va lite roligt om jag och robban la samma rader liksom hhehee :P... mixningen tog dock tio min inge vidare :( men tack mannen :D
är inte mycket för session saker faktiskt och det återspegla sig på den här låten med tycker jag.. robin, visst du sjunger riktigt fint, och spelar gurran skit bra med men har hört så mycket bättre saker med dej.. men det är ju fortfarande fint! giggen, samma här med dig, du har gjort så mycket bättre saker.. kul med nått nytt med rapp på gurran o så men gillade det faktiskt inte =/ de va ju inte dåligt men de föll mig inte nått i samken faktiskt =/ det skulle kunna bli skitbra men känns ointressant på nått sätt =/ mixningen känns som du skrev här itråden högst 10 min :P för den var ju inte kvaliten jag vet att ni båda kan få fram.. däremot skapligt bra för så kort tid! Nej, jag är inte mycket för sessions jag vill ha hela seriösa låtar :D men kul att se att ni e igång! btw, giggen vår netplay kommer när jag fått igång datorn helt och allt =) troligtvis till helgen/början nästa vecka! fridens! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är inte direkt så jag lägger ner hela min själ i en session, jag drog micken mot mig, lutade mig bakåt med ena handen i brallan och andra där inte solen skiner. tack för övrigt =)
Moderator
2007-09-04 23:08
Detta lät riktigt bra från båda hållen:P
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
oj ganska chockad av alla kritiska ord mot mig tycker själv efter att ha spelat in detta att de lätt schysst som fan men got dam va man misstar sig asså... men som sagt en låt byggt på session stuk i en lägenhet där de ska va tyst efter kl tio ;) ... jaja kom inteo säg att alla bor i villa ni vet hur reglerna är .... tråkigt att jag inte nådda din öron durre trodde faktist att du skulle gilla min mega laidback stil..... dock kommer de komma mer från gitarr sidan fast aah lite mer SERIÖST som ni vill kalla de. de här var bara trött jidder som vi ville ha lite respons på.KINGSIZE som svar på din fråga mot slutet så säger jag att vänta in netplayen så ska du få se på faaan en netplay vi valt att bygga upp som ett spelningsmatrial håll utkik för B.S.P så ser ni vart ribban ska ligga inför kommande höst ;).... lite smygreklam !robban kände en hand i min bralla va de din elelr e jag ovan med vänstern :$
upp nu då !
Moderator
2007-09-05 10:07
robban! du spelar de riktigt nice och sjunger vackert som vanligt, men som folk säger har ju hört bättre men trotsallt är detta en session och den håller en bra nivå från din sida! mkt nice mannen! giggen: gillade inte din vers faktiskt :( dålig kvalité som fan, känns som det är något som fattas men vet inte riktigt vad! men kvalitén förstörde faktiskt lite :(! Fred
B.G.L fooeshooe <3
inte all good.
oh no he didn´t!
jag älskade den här....
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Riktigt jävla bra låt <3 älskvärd !:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Jag älskar det stahl! Helt galet bra :D Giggen, jag tycker du lägger det skönt även om det låter som att det inte passar så bra in, men det låter ändå på nåt sätt soft :) Fortsätt med sånt här dudes :)
www.slackerz.se
detta sär sköönt perfekt när man bara sitter och inte gör något:D peace!
hehehe aaah när man ugglar framför datan som vi gjorde Momiz D-low förstod inte tt ord av vad du menar med kvaliten då ordet i säg kan syfta på så många olika saker ?
Hm.. jag vet inte riktigt.. jag diggar inte låten fullt ut... det är antingen nått som fattas eller nått som är fel... skit sam. Robin du lägger det med känsla och säkerhet, det låter snyggt och allt det där... Giggen, du lägger det.. jag vet inte, visst jag gillar dig i laid-mode men mayn, detta är för laid för dig.. kör ditt vanliga shit så blir allting kanon :) / Laneby
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Giganten.. låten var oki har du nå mer låtar med b.a.r???. har deras låt synd att du är så söt. men har velat haft mer låtar med dom men har alldrig hittat det :/
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
robin e tyngaste :) giggen har inte tyngaste röstenmen keep struggeling elr nått:)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Så jävla skön. Bättre än orginalet ;P
skapligt härlig! lyssnat på den hela hälgen :D
Robin är klockren, giggen passar inte in i den här låten!
www.samyprod.com
för dt första älskar melodin den är så jävla skÖÖn sen evt ju du ju robin älskar din röst, tkr du lägger dt helt ok med giggen :)
tack tack allihopa kul att de forsätter :D håll utkik efter mer kommande saker robban är i högform när han vill ;)
detta va soft , haha uddevalla aight?
4/20 24/7
UNDERBAR!
Eriksson1337 ftw!
oj oj oj, synd att jag lovat en brud att inte dra i snabeln på hela veckan, annars hade Zorro den maskerade hämnaren fått åka på en liten tur idag. robin <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.