Elegant & ViggedeB - fuckar upp Karlshamn
eehm hookade låt med min Homie ViggedeB som gör debut för första gången på micken! hittade ett fett beat som kaggen hade gjort så vi började skriva o reccade! Fett oseriös låt där vi dissar stadens pundare! en kul grejj!http://www.speedyshare.com/712755241.html http://www.speedyshare.com/712755241.html 4 rader: Elegant 4 rader: Viggedeb 8 rader: Elegant 4 rader: Viggedeb 8 rader: Elegant 4 rader: viggede b
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
FÖRST!!!!!!!!!!!!!!! SÅ JÄVLA NAJS!!!!!!!
varför ens lägga upp något som e ''fett oseriöst''?
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
PrimusC P19 Viktors första låt! någon gång måste man göra debut!
själv tyccker jag han gör det sjukt bra! feta punches
Men hur seriöst är det om man är på micken första gången ? dang
Hade ju ändå varit coolt med lite kritik :P
Fan vad bra!!!!!!
Snille-Blixten died, and Erazer was born!
Ungefär samma nivå på er två när det gäller skrivandet. Men för första gången någonsin är Elegant inte den sämsta rapparen på en låt där du är med, big up för det. Bra låt hahahaha
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
MOB P0 : du kan ju dock inte mäta din nivå med elegant!
BearC P19 : Tack kritik uppskattas
BearC P19 tack så mkt okej naajs min första då.., när ska du va bäst på dina låtar? fett av dig att checka iaf tack,.
hAHAHAHAHAHA SOFT SOFT BRA ELEGANT OCH ViggedeB
http://www.speedyshare.com/548174644.html
ny länk tack jag fick vänta 11 min innan jag kunde ladda ner Elegant lägger det sjukt skönt här,. ehm har dock hört bättre med dig ,. men ngt jag gillar är dina skratt haha fett! ViggedeB har jag aldrig hört,.. men du var cool för att göra debut!,. lite mer aggresivitet än chill röst hade nog gjort det bättre
som sagt jag försöker alltid skriva konstruktiv kritik ni får ta det som ni vill! men jag tycker att detta funkar helt klart!
personligt
vigge låter lite lite som storhets :P inget illa menat.. elegant like alwyas fet!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Tycker Elegant lägger det riktigt fet i denna faktiskt :D
Langa gärna mer kritik! come on folks ;D
Detta var ej speciellt bra!
www.myspace.com/allvarligttalat
Tack för kritik ! mer? dålig som bra :D
skönt flyt på elegant,. ViggedeB la det helt okej för att vara första gången,.
AnteB P17 visa lite respekt viggedeb's första låt jag menar du har rappat i 2 år och tyvärr inte uppnåt "något speciellt bra"
Tack till alla som orkat lyssna och kommenterat, har faktiskt inte förväntat mig att det skulle bli någon såndär hit utan det är rätt svårt för folk att fatta vår humor i denna låt när vi rappar om folk som bor i våran stad,.. La upp den för att jag tycker ViggedeB droppar det fett på sin debut och att han ska inse att det är en bra start visa Kärlek
haha nice viktorB!! ;D fan va annorlunda du låter thesedays dock. nice momme :)
Jävligt bra för att vara oseriös :>
Kalas ..¿
bland det sämsta jag hört,elegant du är inget utan rocky
tack grabbar!
aria P18 tack för din hat kommentar
Tack för alla kommentarer grabbar!
shit Bra asså Rolig
http://www.stanislav.nu
Robin Silfver, haha Han är bra på att trolla, men ja hans röst är lite kul :D
ny läänk?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ViggedeB forsätt träna, de e lite stelt fårn början men du kommer in i de. bra jobbat o lycka till me rappen!
de perfekta finns i idévärlden och alla kopior finns i sinnesvärlden. dvs att du är en fucking kopia!
OMFG, du som är vikt? hahahaha du ska nog aldrig mer säga till mig att jag inte kan rappa... chea!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AHAHAH olof me sin stolpe ;D han e tuff fan dissa inte han :) xD soft låt haha ViggedeB va grym deput fan !!! peace! :D
Sleep is the cousin of death
va de hans första låt =O han va ju 10 ggr bättre än dig!!
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
tack grabbar! jepp jag är stolt över min boi! ha det fett peace!
du är sämst elegant, ingen ide att lyssna du säger: SÅ BLIR DET BARA STFU i varje låt, i den här med säkert, haha lägg miccen på hyllan och gå med i balett
barabazzz X0 Hellre sämst i stfu än att vara sämst i huvud taget! ohh pallah att du hatar,. ja men kolla din whoa. inga person upgifter,inga vänner och melem för några dagar sen.,hmm lite misstänksamt
sämst i laget?
sen att så kanske man kan se det hela på ett annat sätt,. han är yngst bland dom i hans lag och han har rappat minst av alla., ganska logiskt eller?
hmm fick denna liv igen ? :O
de va fett nice för att vara första gången:) elegant lägger de fett som vanligt.. fortsätt !
köp sex och betala i natura
feeeeeeeeeeeeet skit no dobt pumpas hela tiden!
orka att folk hatar på Elegant så mycket jag tycker han har nice flow,beror de kanske på att han dissade asma eller nån? aja bra av den andre snubben för första låten,låter lite stel på något sätt bara peeeyz
Elegant lägger det med bra inlevelse! Vigge bra för att vara debut!!!
Låten e grymt tråkig och dålig!
Go Hard or Go Home!
haha braaaaat !
det är inte tungt att vara lätt
=) kritik ^^ du bad om det
det är inte tungt att vara lätt