aZj - Se mina dagar

Vår Hiphop - Audio & Video

aZj - Se mina dagar

INFORMATION

Ja du en gammal mp3:a som jag spelade in i smögen
              från flytten mellan Mariestad och Kungshamn 2006.

Kommentera/Lyssna gärna

LÄNKEN NEDAN!

aZj - Se mina dagar.mp3

/ aZj 0501

En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Moderator

2007-09-05 15:30
Njaa, du måste träna mkt, Men keep it up man!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu
Vilket hakigt flow! Otydligt som fan med! man får konsentrera sig som fan för att höra vad fan du säger. Mixningen måste du göra nått åt med.. Texten kan jag inte säga så mkt om för jag höra typ vad du säger i bland och i bland är det bara "blablabla"

inget vidare men..

Försök va lite mer avslapnad och ha lite kännsla.. jobba mer med texten och mixningen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

• Inte dom sämsta rimmen & texten men känns som dom ligger lite fel & lite oslipat..och ditt flow är inte det vassaste men klart bättre än vad det var från första början..mixning och ljudkvaliten var ju inte den bästa med du hade väll antgligen inte den bästa micen då..menmen det är bara o langa mer grejjer.
    inte kass för o vara dej men inte det bästa direkt peaceee
Kalliistudios©
2:avåningen
  • obs glömde ngt viktigt att ja skrev att du hade rimm å så det har du ju men dom ligger typ i mitten av barsen men de finns inget rimm som avslutar bars,en så att det är antagligen därför det är så otydligt....peaceeee
Kalliistudios©
Ne fan ja diggar den stenhårt as nice, ! fett skön är den riktigt clean  (Y) keep it up my big love <3

/ Lisze
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beatet var skönt, kvalitén var det inget fel på, men jag diggade inte flowet, låter typ som du tar i som fan, nästan som du ska skita på dig :P

texten kan jag inte heller säga så mycket om, man hör knappt orden, var mer avslappnad =)

Pejs ut / Jåker
lisze! Ärligt, tycker du detta är bra? Kan du sitta och lyssna på den här skiten och verkligen tycka "Fy fan vad bra låt" ?

Vad är det som är bra? Jag ser verkligen inget i denna som är bra.. inte ens halv bra! Alla tycker olika men, aja!

Kan ingen banna lisze eller nått.. fan! :(

Haha ^^

peace
Plastsoldat! Ärligt, tycker ja detta är bra tycker den e skön som fan, jao jag kan lyssna på den här "skiten" som du nu kallar det o tänka  att de e bra.
lyssnar faktiskt på den nu med=) (Y)

jag säger det inte för att Andreas är min pojkvän utan ja tycker de verkligen,har lyssnat på den här låten mkt!

de som är bra jadu det är mkt tex. beatet är skönt, texten är bra tycker han har flyt och jag hör varje ord fattar inte vrf ni inte gör de:S jag behöver inte äns koncentrera mej för att höra...  tycker den e skön helt enkelt, han lägger de nice, visst jag tror han kan göra bättre och så där men som sagt den här låten e från förra året och han har ju tränat mer o utvecklats men tycker iaf den e bra! ju mer man tränar desto bättre blir man, och de är en jävla skillnad på hans älsta låtar dom första asså  och sen den här p.g.a att han har övat  bara där hör man ju en klar utveckling!

japp helt rätt alla tycker olika!

hahaha ska ngn banna mej för att jag säger vad jag tycker^^ yeah right! (Y)

Peace
Aaa texten är ju faktisk sjukt bra om man lyssnar! deliveryn är ju sjukt bra den med! Å fy fan vilket skönt flyt om man tänker efter!
Mixningen är fan snuskigt bra den med! Det hör jag nu när jag har riktig ljud! Allt är riktigt jävla bra fan.. Jag får rysningar i kroppen!

Är det nån som ser hur jävla dumt det ser ut det jag skrev över?!

Abbo du utveklas inte.. Du låter bara lite anorlunda!
vet du varför du inte utveklas? Jo, du tar aldrig åt dig av kritiken!

SKRIV BARS! Det har jag förklarat för dig 1000 gånger!
försök flerstavsrimma eller nått.. Fila på texten så du flyter på skiten och inte hakar som nått jävla cp!

Eller lägg ner bara..

Hejs

a en fördel vore ju om man Lyssnar på texten, eh sa jag så där ele? måste du överdriva :s nejnej... jag tycker att låten är bra aight? sen finns de ju saker som kunde varit bättre!

ja om man överdriver så där o är fett sarkastisk så ja jag ser hur jävla dumt det ser ut!

du kanske förklarade o kom med tips efter det att han gjorde den här låten det har jag ingen aning om. men vet iaf att han tar tills sig av kritiken och försöker göra bättre nästa gång.

Andreas Keep it up, jag tror på dej!

Piizz

fn vilket tjaffs i låten tycker heller inte det är bra men,men det är inget att tjaffsa om ...kan inte du be abbo dissa mej o tobbe så kan vi svara o lägga upp här får vi se vilket dom tycker är bäst hehe :P peaceeee beeefe sökande hahah 
Kalliistudios©

ja de blev en del snack om den. nej jag har fattat att ni inte tycker den är bra men de är vad ni tycker, jag tycker den är bra thats it! nej det är inget att tjaffsa om, alla har olika åsikter, ska ja be abbo dissa dej och tobbe för att ja sen ska se vilken ja tycker e bäst eh:S vrf jämföra alla kör sin egna stil, och jag tror isåfall ja kmr tycka ni alla e bra :P haha 

peace

Haha, lisze är kär i dig kalle ^^
vi drar med henne på onsdagsmötet nästa vecka!

Gud vad skönt det ska bli!

Fan vad snygg du är! *Jesper voice*

tihi..
hahaha fn va ful du e mannen hhehe fn abbo behöver inte dissa mej ja cpa bara haha men men upp me denna så han får lite kretik nu vafn o inget mer skitsnack ..peaceee
Kalliistudios©
tjena man !

jag tycker de låter lite halvdant ! flytet går förståss o träna på!
men det är sånt som kommer med tiden !
oftast blir de så hackigt flow på grund av för kort text !
beatet är ganska skönt ! men jag hör att du måste fixa mixningen ! men de kommer !
ROUSU

en sak till ! andravåningen : du sa nånting om att han aldrig utvecklas ! jag har hört på några av hans låtar förr i tiden. o jag hör utveckling i text ! flyt går förståss o utveckla ! men enligt dig så e de panik med att få bra flyt ? men han rappar, han skriver,han mixar,han utvecklas ! okej im out ! men keep on!

ROUSU
rousu  om du kollar så har ja inte sagt ngt om det...tycker med att det är utväckling..den finns där för ja har hört abbos gammla låtar/äldre..okey men ja har inte skrivit ngt om det alltså kolla igenom tråden inann du skriver ngt om ngn.
Kalliistudios©