Micke & Lillehoé - Bunch Of Asses
Shoo,jag å Micke slängde ihop en liten låt till er alla på engelska Älska lr hata som många gör..Men smutsa inte ner tråden!!! LÄNKEN!!!!!! VERS 1: Micke
Man , To much pain , To be myself - I see clear man , It´s rainin my name from hell / So stop hatin , I fill all teasin me - Eoo Fuck yall esses , Hwo rests in peace / Main /
I neva gona stop , I rhym til i fall - But i will rise up , And make it harder then before / I´ve got my own life , I´ve raise my own kid - I aint givin lies , I live it on the streets /
U better recodnize , And hang it from ya eyes - Mike is better then before , Hangin whit the stars now / But the haters , Is still around me - Fell it nearly , Cause they makin soundish / Ah /
But i aint , Crawlin anymore now - Fuck all the haters , Hwo built up a hore house / Mike reppin freedom , From the big city small town - Outstanders , Whit a heart standin sold out / Reff: Micke Make all muthafukin hates , die out - Make em join all flawurs , Shut the fuck up / Revench time now , Fo all shit that happens - All packed in one , Like a bunch of asses / VERS 2: Lillehoé
I´m sorry everyone to not be tha person ya´ll want me to be// I dont give a fuck what you saing to me// I´m gonna do my thing and walk on my own road// When se me you say,Waddup brow//
False peoples.I hate them like hell// Eyy main dont act friendly aiight yeah// I know you talking behind my back// Now it´s my turn to go to atack//
Trying to get invald in my private life// I can handel it on my own, understand aiight// i do what I wanna do dont tell me a thing// It´s my fucking life you bitch//
fuck you just to grow up// I make my own choices shut tha fuck up Lillehoé is leaving you now/ I´m a big boy. fuck you all BRÄÄ//
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Så ja.. Upp nu !
Mc´s Spottar Verbalt
Imon när jag loggar in förväntar jag mej MÅNGA kommentera så komigen nu Whoa!!!!:D
Nu får de uppas:D Kommentera nu ! :P
Mc´s Spottar Verbalt
denna var inte så hyffsad:S träna på engelskan tycker jag iallfall.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
okaendsvenne P22 Mannen.. är du verkligen 22 år eller !.. För i ditt sätt att agera på t-bortet så verkar du vara en fjortis !..
Va gör han som är kasst.. visst han är inte elit.. men hur ska han kunna bli bättre om du bara säger att han suger ?-. Tänk före handling !
Och sen kan kommentera låten.. Va tyckte du om den i helhet.. om reffen. beatet , intro ,, vers 1.. Inte bara att den suger..
Ge riktig kritik eller håll dig utanför tråden och öppna inte trådarna om de e LILLEHOE som rappar om du nu tycker han är så kass !
Piss på dig asså !
Mc´s Spottar Verbalt
Mikael Overland , Från VARA, Nummer : 0730760574 !.. Adress : Lunnevägen 9, 534 94 VARA !
Mc´s Spottar Verbalt
hel cool låt :) upP !
myspace.com/herrolsson026
Producent
2007-09-06 00:57
härligt med lite english rap på whoa...mer sånt....men asså just denna låten måste ja säga....öva lite på engelskan....man hör att det e svengelska vissa lägen....och det e för mycket svordommar för mycket fuck mothafucka o fucka fuck fuck fuck......skippa svordommarna det e dom som gör att man märker att detta e svenskt.....men annars det va bra beat val.....vem va det som kicka på detta beatet hört det nånstans....
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Tack så mkt :P Ingen aning.. KA som gjort de iaf:D
Mc´s Spottar Verbalt
upp !!!!!!
Mc´s Spottar Verbalt
Såja Lillebrushan detta var fan helt jävla ok! lite konstruktiv kritik dårå brushan, Reffen: Bra jobbat mike ! 9/10 Text: Ja den avr väll lite tråkig osv, men det var ju engelska så helt ok! Flow på lillehoe: Jorå det går frammåt :d jag diggar det iaf, sen finns det ju massa hatare som säger att du suger, dont care about them, be dem själv att rappa istället ;) ja gillar det. Flow på mike: Reffen var helt ok tycker jag, ! :D
FRED!
Death is the only way to true happiness
Svenne snubben å Zutt: Knip käft å håll er från tråden.. Har ni inget vettigt att säga så vill jag fan inte se era jävla namn mer i mina trådar. Typiskt Whoa fjantar som runkar för varandra i camen.. Håll er borta från Whoa å stanna på Lunar!! Tack alla andra :D Ska träna på engelskan som sagt:D Mer Whoa!!:D
galet trist beat. Första snubben var helt ok. Låter lite forcerat på engelska bara. Andra snubben var inte bra nånstans, tyvärr. Fattar inte varför han försöker låta så god damn hård? Sen kan ni kanske öva på stavningen :) Men som sagt. Första snubben får godkänt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dynamo: Tackar för att du lyssnade=) Säg mej va jag ska göra för attt låta bättra till nästa gång.. Sen stavnigen va ju skit samma för ni ser den ju inte när ni lyssnar på låten;)
lillebror: öva på uttalet. Artikulera mer..låter grötigt. Egentligen borde du fråga en mc....jag gör beats. men vill du höra en bra mc kan du kolla min tråd här på audio.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stavningskritiken var en parentes...glöm det
Aiight äntligen nån som vet va kretik är=) Tack mannen
Tack alla som diggar.. upp:D
Mc´s Spottar Verbalt
Svenne: Mäker de=)
Bra lillhoe. skit i dom töntarna här inne som bara ska gnälla. ni båda var bra båda 2. :) Peace
http://www.myspace.com/infinitestruggle1 Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne
micke : engelskan lät lite segt... tyckte tempot var för sakta... men kan jag inte säga nu tyvär :P Lillehoé : Brossan, detta lät ganska bra, Men som sagt var, träna på engelskan , å ha inte så bråttom men att göra en låt, lär dig verkligen en text om den är på engelskan... för de behöver du lite tkr jag :P hade de varit svenska så hade de flyit bra :P Tkr själva texten var bra... Kvaliteten var väl okej.... bättre ljud kort nu Lillehoé å de gör låtarna bättre....
Den var tung, första refrängen lät lite off beat tyckte jag men kanske hörde fel, sen på andra reffen efter mickes vers lät de riktigt bra. Skön som fan mix på mickes vers och en av de bästa verser jag hört på engelska från dej! big up! Bra hög på vocals, dry som fan och man hörde vad du sa tydligt. Vi bör göra nån mer låt :) jag hör av mig! aja back to business.. lillahoe eller vad han heter hade lite sämre kvalite eller iallafall sämre mixat vilket gjorde låten lite sämre men annars big up också. Inte min typ av stil på vers men han fungerar. Töng så ska de va! Micke, hojta till på msn sen.
• honor. loyalty. reputation. respect. •
tagen va rätt najs faktist :) lillhoe har lite mer att lära.. peyys
nae, träna på engelskan spec andra killen sen fförsök ta i lite mer nä'r du rappar, får känslan av att du är rädd för micen typ. Micke du gör helt okej fast dck diggar ja itne din engelska, och du kan räkna med att ja kmr telefontracka dej nu! Haha
hahaha
Hahaha gör de Ärligt :P haha :P Tack allla som diggar:D De värmer.. skulle nog kunna lägga de bättre.. men de duger tycker jag iaf :P Peace !
Mc´s Spottar Verbalt
Tack alla:P Larfer: Hehe å alla gnäller på att jag tar i för mkt=)
men asså de handlar inte om att ta i mkt och låta högt utan de handlar om att ta i från magen och inte från halsen, get it?;P
hahaha
SÄMSTA LÅTEN JAG NÅGONSIN HÖRT
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
Haha nu e jag med:D aldin: Sega jävel. Skriv nåt vettigt lr knip förfan
upp nu
Mc´s Spottar Verbalt
hmm
micke tycker du lare ok. lillehoe du måste öva på engelskan, sen tycker jag alltid ditt ljud låter sprängt o inte bra.. men öva öva =9 peace
Get MAD and change
Thx :P
Mc´s Spottar Verbalt