Tror folk fortfarande att detta är en riktig diss till Elegant? hahahaGarvar varje gång jag ser att folk ger en utförlig kommentar på vad dem tycker om låten hahaLåten är ett skämt, plojj, skoj, oseriös.Hur ska jag förklara så alla förstår?Music-of-Steel:Haha, jo vi är polers.Henka P17:Det var inte meningen att sånna som dig skulle tycka det var roligt heller.Jag och Melvin hade sjukligt roligt iaf.Speciellt Elegants reaktion när han såg dissen och ringde mig kl 7 på morgonen, men jag förstår att alla inte tycker det är lika roligt som oss eftersom det mesta är interna grejer som naturligtvis inte alla förstår.Som sagt, vi gjorde detta för att retas med Elegant och för att ha lite roligt inom laget. Dem som säger att låten är dålig har inte fattat poängen, det är inte meningen att den ska vara bra. Lyssna bara på beatet till att börja med, vem dissar en person seriöst på ett sånt beat? Allvarligt talat.Märks att inte alla delar av Sverige förstår innebörden av ironi.Hoppas ni lär er en dag :)Tack för alla kommentarer.Peys