Elegant - Mina Lagkamrater är Bonnar (Svar)
HAHA Wassup! mina kära Homies droppade en sjukt tung diss igår som var rätt rolig faktiskt! true shit.., ehm kan inte vara sämre ellerhur? så här är det:! jag har haft rast nu och typ spelat in ganska snabbt och sjukt ihop stressat Hittade något beat i på datorn så jag började skriva text o reccade sedan mixade jag! *30 min sak!* Här har ni Länk!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Hahahaha, du är bonden av oss två. tiiight shit.
haha rätt ball, men tycker din acapella e lite låg :P annars e det najs :D peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
hahaha så rolig..
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
haha kul att du försöker...
www.myspace.com/melvinjunkyard
rätt nice me tanke på tiden... ett fel bara.. melvin e tuffare än dig:P
köp sex och betala i natura
haha!, skön :D
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
grymmt jävla värdelös! sry!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
tack grabbar! eeh,
Lime P16 kom kritik istället för hat
du med
Lazy_G P17 .., helt seriöst du har rappat längre än mig o s*ger mer k*k än en hora från k-stad
HAHAHAHA feetaste jag hört från elegant helt seriöst! sån skön känsla du kommer med! din attetyd är så jäkla skön o tydlig "Yngst i laget och bäst" liksom haha sjukt roliga rader ibland "Det är kul som fan att jag får rocka beats,medans mina lag kamrater står och mockar skit" fett delivery som sagt med fett flow! Lazy_G P17 du borde sluta förstöra tråden kanske ta det i hans gb eller ngt., tror inte du är så tight hörde en låt med dig förra veckan och när du är så dålig så ska du låta bli att utala dig!
hehe feet skit! "rockyrock är killen i bonde söker fru" HAHAHA
baby jag har dig
Sluta bråka nu haha, håll det till en roliga grej. Måste tillägga att Elegant ringde mig kl 7 i morses när han såg dissen hahaha. Skulle så gärna vilja se hans ansiktsuttryck. Peys
Tack bois!
ny länk http://www.speedyshare.com/253227337.html
feeeeeeeeeeeet
jaaaaaaaaaaaaw
vem dissar du ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahah så jävla skön ;D men melvin e coolare XD :D peace!
Sleep is the cousin of death
fn va ja diggar intro beatet...:P tycker du flyter bra faktiskt inget fel på det lite puch lines o skit rätt okey text,,och skönare röst en melvin men beatet e ju en aning played men du flyter rätt okey på det så det får gåå :P klart bättre än deras ....peacee mannen
Kalliistudios© 2:avåningen
tycker den e vrål tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tight shit mannen! nice flow, bra text! keep it on
Ta det till gatan nu!! Smacka upp bonnarna
Careface.
nice nice elle belle haha men du blir fortfarande piskad av Melvin och Rocky och fy fan för Lazy_G en fulare människa får man ju leta efter muhaha
Qui Pro Que
okej grabbar! fint det!
Melvin och Elegant, var inte dom i samma lag i den där saken dom vann förrut? (vafan det nu hette), så varför är dom ovänner nu? haha
hahaha tyckte om när beatet kom in, dry ljud och bra ljud tycker jag väl, 6/10 peyz
• honor. loyalty. reputation. respect. •
Lolis P0 Jag och Melvin är bra vänner och absolut inte ovänner! så vi är fortfarande homies och det gäller alla i stfu! men folk måste kunna förstå humorn i det hela! vi dissar ju inte för att vi hatar varrandra utan för att vi gillar varrandra haha! det lät gay men så är inte fallet utan koppla va lite och lyssna på mitt intro igen! Chyde tack mayn
Bra finna dissar till dina homies rockrock är killen i bonde söker fru!
Elegant P18 Ahaa, vafan, jag hade ju inte tankat låten då ^^ trodde ni var seriösa med det ni skrev i tråden, men nu har man lyssnat och förstår väl ;D
Producent
2007-09-07 21:56
Hahahhaa låter som en bäbis då du säger SUPAH MAN hahaha:D Gölligt så jag skrattar faen
Flyger fritt, landar platt
hahaha thanx grabbs! aah den är grymt oseriös som sagt så bara flabba på!
feeet dilivery varje gång man lyssnar!
baby jag har dig
"När mina vänner står o mockar skit" HAHA fick tårar o ögonen av skratt! skön röst! btw
accapellan är för låg, skulle vara sjysst om du kunde slänga upp text?
intro: yngst laget jag tung som fan// jag är han som är vad som är superman// kan du sluta ropa upp mitt namn// han är den som är känd som elegant//
vem fan är melvin? killen är fag? han är ett mjällsvin// stilen är trendig? jag är känd som kändis// du blir bränd som brännvin din bullshit diva// det ända du får gästa är en smurfhits skiva// aah shit da det var lite played out// och när melvin rappar blir det bara fadeout// det blir en 8 mile melvin ser ut som james brown// jag är en kung i tronen du lika misslyckas som fake clown// shut da fuck up det är kul att ni försöker nu// rockyock killen i bonde söker fru// vafan är detta?yo jag reppar hela crewet mannen// en aplåd till killarna från dokåsopan farmen// det är kul fan att jag får rocka beats// när mina lagkamrater står o mockar skit//
Elegant han e känd på whoa // me andra ord han e känd på skoj// pussy
u kno i luh u! hahah
melvin P26 haha ! gitta till din tråd va! haha skojjar! låt tråden dö nu peace!
Hoppas du inte kallar honom bonne för han bor i alingsås ;D
Signatur?
HAHAHA Jeyan jag hoppas du hajjat att det hela är ett skämt
den var helt okej :) skön flow, bra flyt, 6/10 pz.
Vem fan pratar du med?
Damn... Fetaste ag höt *NOT* Rolig grejj keep going :) peace