IQfemtio2 - Drum n' base rap!
jahapp, då vare dags för mig att slänga upp nå litet skit igen, jag kommer inte slänga upp något stort förns min jävla studio är införskaffad!för den delen så skrev jag skiten på typ 15 minuter, så den har inget som helst sammanhang typ, men det är ju en test som sagt!Kommentera nu!IQfemtio2 - Drum n' base rap!Texten!
jag knockar dig, du tappar hakan, rackar och du sabbar baraingen ville titta på dig så du kommer fastna bra va?aha, så du ville vara mig, meningen kommer bry sig om du är en nysvensk
för ingen har mitt flow och ingen är min väningen som har någonting kommer att lyckas sänka mig
för jag har levat hela livet inom sveriges gränseraldrig lämnat stället, tror det inte kommer händer hellernämen eller, föresten, så gör vi iställetvi dödar den jäveln som gör skiten fett hettjag ligger på toppen på täppan av hettanfast nu ska jag festa och jag dödar dom flestajag gör så du gör som en hund och du rullar runtalla ville röka på, jag rullar bluntsbasen dunkar tungt alla skuttar uppingen ville sitta still så jag bara rappar snabbtoch jag andas knappt, jag bara samlar kraftoch jag laddar sats kommer aldrig stanna alls
Hoppsan! glömde bort att skriva att det är jens alias karies beat!
THX JENS!
Fridens.IQ52 out!
det låter riktigt fett :) peeyys :D
as fett :) vill höra mycket mer av dig!
Hatar att uppa mina trådar, så jag hoppar ni löser det nu!
Okej gud vad bra lime.. nu vet jag preeeciiiiis vad jag ska träna på... inte...Fridens.IQ52 out!
Najs niklas! det är headsetmick antar jag..? skönt flow!