Freddan, Lunne och Coffe - Lägg ner NemC [diss]
Svaret till Daniel "NemC " Sävåker, Hoppas han förstår.Låten går följande. 8xFreddan 8xLunne 8xCoffe 8xFreddanMixning: Lunne/CoffeBeat: Instrumental(Lloyd Banks) Låten Backup Och lite underhållande efter ni lyssnat på låten.Varsågod /Piiz
Förts, tankar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice!det låter finfint! äe trött orke inte kommentera riktigt! Peace ! 8/10 /A-To
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
haha! orka ha med min Avslutsningslåt till nått som inte har med beefen att göra, den där är gjord för 1 & 1/2 år sen för fan, Men detta var mycket bättre av dig freddan, Lunne var väll helt tight, Coffe likaså. Orkar inte kommentera. Ska tänka om jag orkar svara eller inte.
Peace im out!
Chill grabbar
www.myspace.com/danielbylund
Värt att såna som coffe dissar Nemc? Är som att en vuxen man slår sönder en liten bebis;S
fet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cool! coffe lägger det coolast,. utvecklas lika snabbt som försäljningen på cheese burgers
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Coffe: la det fett som vanligt:P Lunne:har inte lyssnat så nått på dig men du va bra i denna Freddan: var inte lika bra som dom andra menmen :) den får 7/10, pz boys.
Vem fan pratar du med?
Freddan : Ruggigt bra. märks att du har skills. men du behöver träna lite till tycker jag:) Lunne : älskar din röst lunne. och dina rader var riktigt roliga och bra!:) Coffe : så jävla ful du är:D hahaha. finns fan inge mera att säga än att du är så jävla ful xD HAHA. och övrigt : NEMC, Du har losat en till beef!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
hehe..nice nice..digga lunnes del mest:D
soft soft soft.
Get MAD and change
Fett skönt Grabbar, Diggar Lunnes rader mest, Coffe Flyter genom låten som vanligt, Freddan Du har skills Bara så ! :D Peace.
Låter bra grabbar
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
skönt bröder!!! kul att höra freddan igen.. du ha varit död ett tag:P lunne mayn : chea,, tight som vanligt.. Coffe: du är sköön, gillar ditt skumma flyt.. galen utveckling! haha jadu nemc is dead. peys brush
http://www.myspace.com/quizze
skönt bröder!! oj, jag mena flickor :) haha ;D detta va ju tight :)
Riktigt tight :) Grabben har inte en chans. :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
ajdå! tack :D nynge : vadå ful ?:O
Nice ;)
Snille-Blixten died, and Erazer was born!
tycker att det fa nice, men freddan var inte på samma nivå som de andra, piz
freddan har skön röst. raderna dög för att ta han så klart.. laid back mannen lunne, sköna rader man :D likaså Coffelito! tight.
soooft killar upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
hehe visste inte att freddan hade så jävla grym röst. soft som fan me lite attityd ! Lunne soft som vanligt å coffe likaså, han är knäckt pz
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Riktigt fet låt :D Bäst för NemC att han inte svarar så han gör bort sig mer... hahha
yää, tack för att ni diggar^.^
tack, roligt att ni diggar . upp mer !
lät knas :S men jag tror det är min 30kr högtalare :P får lyssna senare på bärbara eller nått ^^
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
Det låter bra grabbar.. Tummarna upp
FiskeN - jag röstar på dina 30:- speakers ;) haha.
han blev slakttad totalt
www.myspace.com/suspectrap
Coffe lägger de najs som vanlgt, Lunne o frddan likaså :) 8/10
haha freddish sluta vara så hård..
ey nu länk skulle va bra :)
ja eller hur :P
nyy lääänk!!!!!!