hadu inte lär dig mange? du märker själv att du får inlägg som säger "sluta rappa för fan" i varje tråd du gör med din låt, så räcker det inte med att du skriver "smutsa inte ner tråden" folk som inte tycker att du är bra kommer fortfarande säga som dom tycker, nu när du lägger upp 34 låtar i veckan å bara får såna där inlägg så kan du väl lika gärna sitta å skriva, träna in varje låt i några dagar så kanske du får en låt som INTE bara du tycker är bra? du gjorde lixom 10 låtar till nattiz? är det inte bättre då å göra EN bra låt?Jagmenar, visst kan du säga att du bara gör musik för din egen skull å skiter i vad alla andra tycker, men då behöver du väl inte lägga upp låtarna på Whoa för nån enstaka stackare tycker att du är bra, eller? tänk efter nästa gång du lägger upp en låt på whoa, är den verkligen bra? eller är det bara just DU som tycker att den är bra? hum, tänk tänk tääääääänk! orkar inte ens ladda ner låten efter jag har läst alla inlägg i tråden, men jag antar att du inte har lärt dig nått...jag antar oxå att du har rappat på engelska, shit =/
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a