I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lillehoé - One Girl I Could I Talk To

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-09-08 12:18

Lillehoé - One Girl I Could I Talk To

Shoo, släpper en till låt å jag vill INTE att nån smutsar ner tråden. Har du inge kretik att ge så knip. Dom som e sugna på att chatta kan hålla sej till Lunarstorm.

Aja tanka å kommentera å visa kärlek ya´ll:D

LÄNKEN!!!!!!!!

Peace//Lillehoé

Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller

2007-09-08 12:37
allt är bra förutom engelskan, det låter inte bra, artikulera mera, så att man exakt hör vad du säger! överdriv!
Peace out, get laid !<br><br>

2007-09-08 12:38
mannen sluta med rappen och sluta sjunga på engelska du låter som mitt rövhål när det öppnas o stängs
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!

2007-09-08 12:42
Zelay: Okej ska tänka på de=) Tack för att du lyssnade=)

aldin: Shoo, släpper en till låt å jag vill INTE att nån smutsar ner tråden. Har du inge kretik att ge så knip. Dom som e sugna på att chatta kan hålla sej till Lunarstorm.

Dags att lära dej att läsa kanske?? Shit..Skaffa dej ett liv!!!

Upp nu nån normal:D

2007-09-08 12:47
 _Lillebror_ P77

tråkig text och flow och beat och allting. och det här är kritik, jag vet inte om du vet att även dålig kritik är kritiK? :S

2007-09-08 12:53
Okej=) Ska träna på allt=) Jo men kritik är inte å säga att nåt suger =)

UPP nu Whoa

2007-09-08 12:56
SLUTA SMUTSA NER TRÅDEN. vad är de ni fattar med?. de var bra mannen du gör bra i från dig :). Peace
http://www.myspace.com/infinitestruggle1
Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne

2007-09-08 13:02
Tack mannen:P

2007-09-08 13:09
hadu inte lär dig mange? du märker själv att du får inlägg som säger "sluta rappa för fan"  i varje tråd du gör med din låt, så räcker det inte med att du skriver "smutsa inte ner tråden" folk som inte tycker att du är bra kommer fortfarande säga som dom tycker, nu när du lägger upp 34 låtar i veckan å bara får såna där inlägg så kan du väl lika gärna sitta å skriva, träna in varje låt i några dagar så kanske du får en låt som INTE bara du tycker är bra? du gjorde lixom 10 låtar till nattiz? är det inte bättre då å göra EN bra låt?

Jagmenar, visst kan du säga att du bara gör musik för din egen skull å skiter i vad alla andra tycker, men då behöver du väl inte lägga upp låtarna på Whoa för nån enstaka stackare tycker att du är bra, eller? tänk efter nästa gång du lägger upp en låt på whoa, är den verkligen bra? eller är det bara just DU som tycker att den är bra? hum, tänk tänk tääääääänk! 

orkar inte ens ladda ner låten efter jag har läst alla inlägg i tråden, men jag antar att du inte har lärt dig nått...jag antar oxå att du har rappat på engelska, shit =/
Älskar att älska hatet!

www.znapmusic.com/r3a

2007-09-08 13:12
Astamtic: Hur många låtar har jag lagt upp denna vecka??
Sen dom som skriver skit i trådarna är typiskt hatare å inget annat=) Å sen skriv inte i tråden om du nu inte ska kommentera låten=) Puss på klinkan:D

2007-09-08 13:18
mange mange mange, suck, du är fortfarande lika dålig på att ta kretik...mer kretik än det där går inte att få?
Älskar att älska hatet!

www.znapmusic.com/r3a

2007-09-08 13:23
Jesper jesper jesper,du kan mitt namn<3 Kärlek<3

2007-09-08 13:24
sluta var en sån jävla fjortis å ta åt dig av kretiken som jag la ner 1 min av min dyrbara tid på!!!
Älskar att älska hatet!

www.znapmusic.com/r3a

2007-09-08 14:00
Skärp dej nu.. Säg va jag ska träna på å sånt så lyssnar jag babe;)

2007-09-08 14:16
jag t ycker inte detta låter dåligt lillebror. men det kan bli bättre, tycker flowet är lite enformigt men texten är bra!

träning ger färdighet mannen!  fortsätt så här!

peaec!

2007-09-08 14:19
ursäkta, men vad betyder ordet KRETIK? =)
Detta är min forumsignatur

2007-09-08 14:21
Momiz: Tack mannen.. Ska träna=)

P-Lex: När man berättar för nån va dom ska träna på å sånt=) Gö ett försök på denna låt:P

2007-09-08 15:48
lillebror - du läser inte ens vad jag skriver?
Älskar att älska hatet!

www.znapmusic.com/r3a

2007-09-08 16:52
hahaha lillehoé, du förstod väl ironin där? KRETIK är inget ord... KRITIK däremot är exakt det du beskrev.

kramar
Detta är min forumsignatur

2007-09-08 17:59
nja, diggar inte din engelska, du drar ut på meningarna i bland och det låter inte bra enligt mig, och öva på uttalet, och snälla lägg av med att sjunga i dina låtar, för det låter inte bra tyvärr, diggade inte den här låten så mkt men får 3/10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-08 18:31
ey du lillhoe akta dig mannen innan jag slår sönder dig
snälla din bög gå och chatta själv vi lunarstorm din bög
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!

2007-09-08 18:56
Engelskan är ganska dålig iaf utalet, men mixen va grymt bra och beate lika så:P
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2007-09-09 13:16
håller me otis_

2007-09-09 13:41
P-Lex du får en puss av mej:P

Tack alla:D