Beatet passar inte tycker jag, detta är för tungt för en kärlekslåt. Men rösten är skön, flowet är helt okey, kan bli bättre. Peace!
Peace im out!
tack . UPP
www.znapmusic.com/dudde/
8/9-07.. <3 HOppas inte jag kmr sabba någonting bara, för det är jag bra på :o .. <3 tycker om dig ..
de kommer du inte göra nattah(L) älskar dig tack
www.znapmusic.com/dudde/
tyckte den var helt ajt..:D flowet satt där det skulle..
Södra 16 Studio
Tack, UPP
www.znapmusic.com/dudde/
tack, UPP...
www.znapmusic.com/dudde/
Yoo brush , den va fett bra bre . . Hopaps de håller mellan er nu , Eyy, ring mig sen , palla skriva på msn :D , Peace<3 , fortsätt då bror
http://www.speedyshare.com/548428467.html
tack UPP...
www.znapmusic.com/dudde/
Producent
2007-09-10 17:07
Dudde, hata mig inte men. Varför skriver du varje JÄVLA låt du gör att man måste ge fett med kritik? Till låten: Beatet var de enda problemet, resten nice
Lil_H..
för att folk bara laddar ner sen ger dom ingen kritik påå låten..,. tack , UPP
www.znapmusic.com/dudde/
bra rim, men dåligt ljud på beatet.. Det skulle varit ett annat beat eller så skulle du höjt ljudet på bakgrundsmusiken
jaa dudde allt är grymt fast beatet passade inte in som ngr har sagt redan men det är nice. :D peace!
tack , UPP...
www.znapmusic.com/dudde/
du är så jävla dålig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jävla edet luffare
du med;) inget tjafs i tråden tack du får gärna ge kritik om låten , och inte om mig , peace //Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
ny länk!
Graffiti Can't Be Stopped
du är en tönt verkligen en tönt ska besöka dig någon dag!
Producent
2007-09-13 16:12
Ryz Där var du allt cool va! Haha tönt!
Lil_H..
vem 'är tönt här luffar jävlar
eyyyyyyy , inget gidder på min tråd, ta de på msn , men inte här TACK .. ///Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
FETT!
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Jag börjar säkert låta enformigt, men det är för att låtarna är enformiga och det är samma fel.. Du stressar fram vissa bars vilket får dig off...skyndar för att dra hela raderna innan nästa bar, alltså jag antar att du hör själv när det händer i låten? så jag tycker du borde ta om det tills det sitter, förkorta raden eller så & nöj dig inte på första tagningen utan nöj dig när det låter bättre & du inte slöddrar fram dom sista orden & blir helt off... Du bestämmer ju helt själv vad du gör för låtar & vad du vill skriva, men va fan chocka oss o dra till med nått som man aldrig hört med dig förr, jag menar du släpper ju ofta låtar. Så det hade varit kul o höra en låt där du gör nått helt nytt, lite annorluna stuk på beatet, annorlunda text, annorluna delivery m.m Skriv en relativt lång text, och nöj dig inte direkt när du kickar den, ta om tills det inte ligger så off m.m.. Men som sagt så gör du som du vill, men satsa på att nå ut till en bredare publik & var mer mångsidig & håll dig inte till samma grejer hela tiden.Der är bara ett tips.. Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag börjar säkert låta enformigt, men det är för att låtarna är enformiga och det är samma fel.. Du stressar fram vissa bars vilket får dig off...skyndar för att dra hela raderna innan nästa bar, alltså jag antar att du hör själv när det händer i låten? så jag tycker du borde ta om det tills det sitter, förkorta raden eller så & nöj dig inte på första tagningen utan nöj dig när det låter bättre & du inte slöddrar fram dom sista orden & blir helt off... Du bestämmer ju helt själv vad du gör för låtar & vad du vill skriva, men va fan chocka oss o dra till med nått som man aldrig hört med dig förr, jag menar du släpper ju ofta låtar. Så det hade varit kul o höra en låt där du gör nått helt nytt, lite annorluna stuk på beatet, annorlunda text, annorluna delivery m.m Skriv en relativt lång text, och nöj dig inte direkt när du kickar den, ta om tills det inte ligger så off m.m.. Men som sagt så gör du som du vill, men satsa på att nå ut till en bredare publik & var mer mångsidig & håll dig inte till samma grejer hela tiden.Der är bara ett tips.. Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj internet fuckade lite där, men men nu har du iaf mer inlägg i tråden xD
haha okej. tack. jag har släpt en låt och folk blev chokade av den .. sök på aoudioforumet Dudde - skryter feet om du kanske inte har hört den , kolla forumet innan du säger nåt . Plantium Peace//Dudde
www.znapmusic.com/dudde/
Jag har redan hört den låten tror jag, kände iaf igen den när jag lyssnade. Men jag tyckte inte den var särskilt annorlunda, jag menar att du kan testa nått nytt över skrytet & kärleks smörjan, och deliveryt m.m tyckte jag lät precis som i dom andra låtarna... Du kanske inte riktigt hajjar vad jag menar med att testa allt nytt för att nå ut till bredare publik m.m... Men det kommer la nångång då du börjar förstå mer inom rap skulle jag anta..
Njaa tycker det här är riktigt dåligt tyvärr :/ rösten wacko, reffen dålig, texten ganska simpel, flowet inget vidare. Tyvärr man
http://www.herrbitter.blogg.se/
tack , UPP,
www.znapmusic.com/dudde/