LilleZoo - Saknad
jadu finns inte mkt att säga mer än R.I.P hatare come an!LilleZoo - Saknad peace
Death is the only way to true happiness
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack UPP!
Det blir bättre å bättre :) Men refen skulle du nog gjort om den lät lite falskt :) Men forsätt med de du gör :) alla kan bli bra
https://soundcloud.com/mendelsonbits
haha tack rea, haha ja vet jag suger på att sjunga för fan :P peace UPP!
UPP?=!
whoa e nog det segaste.. det enda jag begär om är lite kommentarer..
ska ut nu en sväng, men när ja kommer tillbax vill ja ha fett med kommentarer whoA! :D :P peace
UPP!
aaa jag uppar till dig :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
grymt bra :)) reffen lite nja njo,sisådär.. men söt :) <3 vem är denne sofia som du saknar? päyz <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack ni 2 som har kommenterat haha :P <3
24 nedladdningar å 2 kommentarer? komigen nu wtf
tack markus1 :D
Beatet är sjukt tråkigt och även fast du har känslan så är inte rappen nåt att hänga i julgranen heller. Du bör lägga ner mer tid på texten och skriva den till musiken och inte försöka göra musik av texten om du fattar. Lek runt lite med både text och flyt. Sen är inte sången jättevacker men jag tror inte det beror på att du "suger på att sjunga". Jag tror du kan om du bara försöker mer, prova ändra tonläge så slipper du dom ljusa tonerna din röst inte pallar med. Så, sätt dig och skriv så bra du kan, inga nödlösningar utan tänk igenom allt: rim, flyt, koncept, andningspauser. Allt det är sånt du behöver ha i ryggmärgen när du blivit bättre så tänk mycket tekniskt nu så kommer du kunna skriva uberfeta texter som lägegr sig själva snyggt på beatet i framtiden. thats all I've to say, peace!
Science Genius Girl
janeway: tack som fan tjejen, det är sån där kritik jag vill ha! :D peace
UPP!
UPP NU!
TheCrew´s tack fan mannen! desamma!
48 downloads p inte så mkt kommentarer? komigen nu!
Tkr de låter bra=) Men reffen va inget jag diggade så mkt:P Men fortsätt kör mannen för de låter bra:P Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Lillebror: tack mannen! haha nej ja e fan keff på att sjunga, får skaffa en sångare haha :P men tack för visad kärlek brinner för musiken så de kommer mer! :D peace
UPP! ;:D
55 nedladdningar å fattigt med kommentarer? UPP!
Du utvecklas kul att höra =) Fortsätt!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
tack bronka, ska sova nu men när ja vaknar vill ja ha fett med kommentarer! PEACE!
Detta lät fett fattar inte varför folk inte kan kommentera, upp för denna!
Fast nu hör jag att accapellan är lite för hög :p men det är inte mkt man bryr sej om :) iaf fortsätt kicka skiten ur beaten! :D PEACE
RNX: tack så mkt mannen, uppskattas! haha ja accapellan var lite för hög :) UPP!
MERA!
mjo det brusar lite.. försöker fixa det
nice mannen.. go go go.. hehe
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
JN: Tack mannen!
Fin låt :) Reffen kunde du ha gjort annorlunda, men vafan, det är tanken som räknas. UPP för denna :) R.I.P
Music-Of-Steel: tack fan mannen! jo ja vet, reffen suger faktiskt :P