Jotohananen - Du har en pittoresk penis.mp3 Tjosan... gjorde beat och la lite text på det. Här är resultatet!Soundclick!Tanka och sprid! :D
Texten:SHIIIT!!! Din kuk den är pittoresk...Och du kan inte stå för nått som en impotent!För att leva med dig i denna hiphoptrendär som att se fifty cent dansa som Disco-Kjelle!Det gäller då att kunna lägga rimmen rättför då studsar rappen fram som en Ricochet!Det är riktigt rätt... Jag får hoppet att stanna...För din rap är lika jobbig och botten som Anna!Jag knockar er alla för här på toppen bland allaså jag skrattar när jag får alla jävla kroppar att falla!Och när bomberna droppas bränner jag ner din hemstadför med mina heta rader gör jag stället till en eldstad!Jotohananen, lägg nu namnet på minnet.För ingen rappande kille kommer att hamna i himlenoch mannen fatta du inte så få du lite besvär!För då får du och Disco-Kjelle vara med i Let's Dance!
SHIIIT!!! Din rap den är riktigt kass...Och så går du runt i kläder köpt på Indiska!Den hära låten har då inget sammanhang.Men du är betydelsen av ful med ett annat namn!När det kommer till rap, droppas bomberna snabbt!För jag är på en nivå du aldrig kommer ikapp! Ha!För en enstaka rad av vad jag nånsin har sagt...Är då bättre än allting som du då nånsin har lagt! Ha!Fan du hör ju hur jag flyter jag är tight, faggot.Och du hör ju hur du flyter du är Titanic!Jotohananen! Jag är battlarnas rädsla...För med mina feta punches slår jag världen med häpnad!Hörde din shit... Nått var inte rätt!Det hörs att du har Stanislav som din influens!Och du skulle ha lagt dig för en timme sen...bara för din penis är så pittoresk!Länk