Här är texten för er som vill läsa :)KALI vi reccar på beaten, fäktas med livet häller upp spriten, för att klunka så fint men det ar dag för dag man kicckar sitt shitt vänder hat mot hat så du kan dricka ditt piss så stick, sluta bajta vårt shit med några stickers kommer vi lappa din hissKL12 Aldrig mått som så bra som nu, du kan inte sänka mej rappen sitter gjutet redan när du mållöst hämtar dej Raderna vi kickar penetrerar skallar sonika stilen varierar, jävligt lacka som fett roliga Medan andra musiker ballar ur, fackar ur fortsätter vi köra tills du lämnas med en skallfrakturREFF (KL12 & KALI) Gudalika skallar din klick utan dess like, vi rappar vårt shit Skiter i livet, livet e skitigt Flisan på beaten och tiden e skriven K-l-o-c-k-a-n K-a-l-i-f-a-tidess! Viker en matta, ligger å skrattar åt finnar å lappar som hinkar till taktenKALI så k, k, kanske stammar på orden jag ramlar i polen, men famnas av polarn så gudalika, ja vi älskar varann som bröder kommer vi lämna denna platsKL12 Du lyssnar på Klockan och Kalifatidess vi rappar på beatsen, rena matematiken Rena amfetaminet, för vi gör dej beroende med rappen som nu pumpar ur från vårat lilla boendeKALI Jag röker till takten, Klunkar så sakta Mökar på mattan å dunkar din pappa det är Hemskt, hur livet kan te sig Men jag e bäst, ät skit din veklingKL12 Grabbarna skickar dej till himmelriket med vinkelslipen eller rimtekniken Låter tankarna gå lösa när vi spottar våra rader tidsfråga innan vi nockas utav detKALI Rosorna kanske har tappat sina blad men vi hänger och slänger, våran fras blir: vad Vi bara lägger vårt skit, tänker en tid Vi är födda med miccen, jag stänker mitt shitKL12 Rövar pippas non-stop Röker tills jag får håll Bara plocka fram det där skivkontraktet så kommer vi sen äta det med kniv å gaffel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.