Phonografic - 4 new tracks at myspace
tjänare whoa! har lagt upp 4 nya låtar på min myspace, feel free to check it out! 60 sec kval - kval till tävlingen här på whoa.you don't own me. ft. key wee - en collabo med austaliensiska rapparen key weeft. RMK o Frank session - en fredags session med mig, RMK och Frank.2 in 1 - tvåsessions ihop satta till en lite längr esession :) ENJOYLÄNK!
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
kommentarer skulle vara trevligt också!
en upp kanske?
och en morron upp ^^
låter tungt, utveckling som fan. låten med rmk är nice, samtliga lägger de fätt
hets, stress, fest!
tkr du kör på lite tråkiga beats, resten är störtnajs!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
DOPE DOPE... KOMMER FETARE BEATS NÄR JAG KÄNNER ATT MIN RAP ÄR TILLRÄCKLIGT BRA FÖR FETARE BEATS. ojj caps.. UPP!
Fett tunga grejjer mannen!!!! ey våran collab måste bli av snart!
Heuz - Big Boss Dawg
ja män :D den kommer bli off da hoooooooooook!
UUPPPAHISILILIKUNOKI!
upp upp?
Producent
2007-09-11 23:34
Det är nice tracks man...fortsätt såhär..så kommer bättre uttal å allt påvägen :D PEACE!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Detta är feta tracks mannen! :D lyssnade på 60sec kval TUNGT SHIET! :D lyssnar på dem andra nu! :D BIG UP!
Death is the only way to true happiness
60 sec låten: Som jag har sagt innan så är den fet. Synd som fan att du inte kom med, men konkuransen (rättstavat på det, hmm) var väl för hård. Men det låter nice.you don´t own me: diggar beatet och diggar rappen. Enligt mig det bästa du har gjort. Tror jag iaf hehe, du har gjort flera feta tracks så det är svårt att välja mellan. den här eller 60 sec låten.,Frank Session: Kan bara säga att det låter braaaaa. nicetwo in one:
Låter väl bra, men inte riktigt lika bra som dina andra. gillar inte beatet så värst mkt på den första heller. Den andra, beatet är väl soft och rappen är nice. hehe min kritik kanske inte är på topp, känns som att jag säger samma saker hela tiden men när jag säger att det låter nice så menar jag verkligen att det låter nice. trust me. Jävligt synd att du inte får den hype som du förtjänar. Men det kommer väl förhoppningsvis med tiden hehe. Gör din grej för du gör det bra. Nu känns det som att jag har skrivit en bok så jag få ta och avsluta här :P
oj oj oj! vilken utförlig kritik du gav, tack som fan! ja, you don't own me blev riktigt lyckad ^^ och two in one var mest något jag slängde ihop för att fylla ut sista utrymmet ^^ de samma till dig man, det är svårt när man är okänd men de kommer man :) UPP!
ja.. UPPP!
Alla tracksen är braaa och feta som margariiiin :D hihi! peace homez!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
haha thänx bwoi :D UPPP!!!!!!!!
drar till med en upp på den här gamla godingen :P