JokerN - Mamma
Ny låt skapad.. är tillängdad åt min mor.. hon har nyligen slutat med att ta lugnande och fått behandling o hon har klarat de helt utmärkt.. så jag gjorde denna för henne.. kommentera, gilla eller hata!Mammmmmmma <---------------- låten Beat: Entertainment #2 Text/Rap: Jag Mix: Jag
Fett brushan, säger som ja brukar, du la det tight :d, din mamma borde bli väldigt glad :d btw LilleZoo här ;), men hoppas hon kommer klara detta brushan ! all kärlek i världen! peace!
Death is the only way to true happiness
fett nice mannen.
Det är Barstow yao! peace!
Tack allesammans ;) härligt med goa kommentarer :)
Låten går inte att hata :O fett fin skriven text... låten är väldigt vacker... :) SNällt av dej att göra en låt till din mamma hon lär uppsskatta de :)
tackar _joo_ :).. de va sjysst sagt av dig :)
jokern lika fett som vanligt! de var ett tag sen man hörde ngt från dig men de låter bra de här! fin text fin inlevelse nice flow! skönt beat också! langa text ! :D peace mannen!
danke momiz.. dina kommentarer är alltid lika mysiga ;)..Text: låt mig förklara vad, du betyder för mig en guda gåva som föddes upp och tog hand om mig ja vet, de låter konstigt men se de så här de liv du födde, kommer alltid att finnas kvar inom våran värld du gav mig chansen att bli något, som en speciell person som upplevt allt från tiderna när man va liten alla hårda, lik som svåra, jag lärde mig ett o annat från tiderna tesammans, dom tider kommer att stanna kvar men ingen fattar, ingen ser, ingen kan höra vad du sagt och vad du gjort låt dom stunderna föbli döda för, vi vet själva allt som hänt mellan oss båda "att du skickade iväg mig e något jag nu förstår va" förlåt för mina misstag, acceptera allt jag säger nu att bråka med dig mamma ger sagan till mig ett dåligt slut du ger mig hopp, du ger mig tro den dag ja flyttade ifrån dig fällde jag tårar med blod
den dag jag föddes, såg jag ett ljus den tid tesammans, blev stundernas frihet du gav mig kärlek, tro, hopp och lycka uppväxten du gav kommer aldrig glömmas bort du har fått mig att gråta men även le din strid mot drogerna du tog vart inga som helst problem så fort ja kolla på dig mamma, såg jag viljan från en tiger de finns säkert många därute som finner viljan i sin själ jag trodde först du var för svag för att förstå att man kan klara sig ur skiten oavsett hur man än mår din blick, säger mig väl att du mår bättre nu din saga fortsätter som vanligt fast nu mot ett riktigt slut du accepterade behandlingen som giver dig ett lyckat liv de liv du fått kommer att stanna tills du vilar i frid du gör mig glad, du har alltid gjort mig glad men att få se dig utan piller får mig att ta nya andetag tiden har gjort dig till än bättre mor än förr du har fått själen inom dig att träda fram ur mörkrets dörr ditt bevis, att man kan förändra sitt liv så lätt har gett din son evig glädje på en del olika sätt
Aight Jokern ;) Du gör skit bra låtar och saker man kan reletera sig till :D Keep It Up Bro
Milen
tight ! bra gjort mannen , hoppas hon blir glad :)
uppar dej brushan
Death is the only way to true happiness
Låter väl ok, som en i mängden av alla andra whoa rappare. Men reffen var trist, men keep it up. Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tkr du har blivt mkt bättre.hörde någon låt för baara ett tag sen med dig. och där var du faktist mkt sämre. flowet, kändes lite hackigt på en det ställen. texten ok. delivery skulle du kunna hafft mer av. mixxningen var så där. lite klarare skulle inte vart så dåligt. nä men roligt att det går frammåt för folk iaf. big upp pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
tackar allesammans :D.. gör mig glad att höra de bra från er :D.. upp!
För simpla rim överallt, inget jag lyssnar på igen, sry
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Helt okej låt azz, har hört nån låt med dig innan, men detta var helt klart ett steg i rätt riktning.. Tycker att flowet är helt okej o texten är fin, dock lite "tunna" rhymes.. I helhet är detta klart godkändt, keep on going man! Peace n Love. // Fa1keN!
matthew: tack för att du lyssna iaf :) Fa1lken: jo ja vet, mina rim e inte dom bästa :P.. men tack för att du gilla resten :D Zinnis: nja, ja tycker själv inte de vart den bästa, men bra att nån tycker de ;).. tackar broschaaan
Det är bra att du kan ta emot kritik man. Lyssnar faktiskt på låten nu, o låter bättre i mina örön för varje gång.. Rhymes samt flow kommer mer o mer med tiden.. Men som sagt du lägger de bra! Peace!
Fett bra mayn!
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
Fa1ken: De självklart man ska kunna ta emot kritik.. man kan ju inte va den bästa.. men vara bra i vissas öron kan man iaf :). Jovisst.. man lär sig mig med tiden :). tack man :D Abbo: tackar ;)..
141 downloads o ba nå få som kommenterat.. de kalalr jag rikt:P
va glad din mamma borde va :D
Med en påse över huvet så kan allt funka...
joda :).. de hoppas ja med :).. ska visa den till henne när ja dra o hälsa på :)