I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Maja ft JonasH - Värt att leva

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-09-11 20:36

Maja ft JonasH - Värt att leva

Nu är den senaste låten klar kan vara lite dålig kvalle har ju inte köpt en riktig mick än OBS! va inte så hård mot maja hennes första

Beat:Big.a Pructions Freebeat
Vers 1: Maja
Reff: JonasH
Vers 2:JonasH
Mixning:JonasH

Mixningen är inte så noga

Här

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-11 20:50
maja får väl ett ok för att vara första låten.!
men hos dig jonas så hör jag potential, du är jävligt duktigt. jävligt härligt röst! mixningen är väl inte så bra och micen suger men de må vara! men du lyfter ändå låten på nått sätt! jag tycker detta är bra och du kommer att komma långt....keep it up! / ogge

2007-09-12 18:00

Tack mannen jo ja vet liksom har inte lärt mej att mixa riktigt än hehe

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-12 18:26
Komigen whoa upp!

2007-09-12 18:30
Nu ska jag vara ärlig med dig mayn, och med maja också.

Maja: Om detta är din första låt, så tkr jag att du ska fortsätta,
har hört andras första låtar, och herregud, du är duktig!

Jonas: Du har skön röst, men.. dina "R" , dom stör mig på nått sätt..
Men som ogge sa; du har en jävulsk potential, du har inte rappat länge, och mixningen är kass, men jobba på den. Fortsätt man.

2007-09-12 18:34
okey tack BazzmedZ jo vet försöker jobba på "R":en men det e nog att jag inte slappnar av ordentligt med rösten hehe

2007-09-12 19:12
WHOA UPP!!

2007-09-13 15:18
whoa upp!

2007-09-13 15:28
jo den va nice, forstätt me de du gör.

2007-09-13 18:08
Njaee, Majas första ok det låter bra för första låten. Men jonas njaa
ärligt tkr jag bara texten funkar din rapp gör mig galen för att det är nått som inte stämmer eller så är jag bara en sur hatare.. Keep it up blir intresant att höra nästa låt!

2007-09-13 18:15
okey tack hehe du kanske oxå stör dej på mina "R" för dom stör t.o.m mej hehe men försöker jobba på dom

2007-09-13 18:19

Okej!

Maja ; Eftersom jag är lite som Idol domarna Peter och Daniel :) tycker jag att du la det gokännt kanske för att du är så galet söt irl  :D

Jonas ; Du är duktig på att skriva texter . Och du har en härligt röst men tyvärr tror jag du använder den fel , det låter som om du tappar luften och som om du är för spänd . Sen flytet tycker jag pendlar/ ibland är du helt "crasy" men då kommer det gånger då du är off riktigt mkt..  men du har klart potential att bli riktigt duktig! Keep it up / makke

Betyg  ; G + ;)

Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!

2007-09-13 18:20
Okey tack hehe jo vet jag andvänder nog lite förmkt mage men ska jobba på det

2007-09-13 18:48
Är det bara malå bor som vill ge kretik

KOMIGEN WHOA UPP!

2007-09-13 19:43
Nerladdad 27 och 3 kommentarer va fan whoa komigen nu!!

2007-09-14 02:20
Du är inte rikskänd så alla kanske inte checkar dit namn aight?

2007-09-14 20:19
aiight

2007-09-17 10:40
jonte H