Rayson - det tar bara emot
Tja! Har nu fått ihop tre verser på ett beat som jag spelade in för att jag behövde få ut lite feelings och så här blev det. Skulle uppskattas med lite konstruktiv kritik på helheten. ps. Letar efter någon som skulle kunna göra refräng, med tanke på att det är kanske blir lite roligare att lyssna på då, så är det någon som är sugen så är det bara att hojta. :) Hoppas det diggas! / raysonhttp://www.speedyshare.com/560112356.html
who´s side is god really on?
Du har mycket skön känsla och texten va mycket skön den också finns inget att klaga på mer än att du får andas lite mer mellan raderna låter lite stressad igår, men keep it up!!!! 8/10
det va länge sedan man hörde något från dig.. men detta är klart de bästa du har lagt å det är roligt att höra dig kicka låtar igen :)
broe, diggar rösten texten o flowet, helt klart en låt som spelas många gånger om :D keep it up !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt grymt hoppas du får någon som lägger grym reff också :D peace !
Melang tackar så mycket, ska tänka på vad du sa.
Aziz
Tackar broe,det värmer. men vi får hooka någon dag, alltför länge sen vi kicka nu! Makalös Tackar, kul att höra!
Momiz tackar ! Kul att folk gillar hittils!
Men Vore kul om någon blev intresserad på att köra refräng också :)
tack tack!
najs rap... cleant o skönt.. men inspelningen e knas.. varför dubbaru? låter som högerspåret e mest dina fills.. spela in i mitten nästa gång.. rapen iaf.. låten va najs i helhet.. clean o så.. du låter lite som Tom p från fjärde världen.. men men... lite mörkare dock.. aja, d va najs! päjs
Memo Tack, det värmer att höra! Ja, jag får ta & tänka på det tills nästa gång när jag spelar in då. tack för att du tog dig tid till att lägga en kommentar. Tom P i fjärde världen, haha. ja kanske de. det hör jag inte själv då men ..lät soft !
upp!
svär detta var najs ! fet delivery , djup text... well done
richyrich bitch !
tack så mkt richyrich .. kul att du gillar! Låten är Tillägnad en tjej som jag fortfarande älskar väldigt mycket ,Den kommer från hjärtat helt enkelt.
skönt som fan, men skippa dom där jobbiga adlipsen som kommer då och då. skön röst mixen är också! najs lätt den bästa ! men fucka adlipsen :O overandout123
http://www.youtube.com/meeyeer/
Arrrooogant ! Tackar tackar. Värmer.. jo jo dem kanske är lite överdrivna . Men jag blev ganska nöjd ändå.
Den blev riktigt skön maan.. fasst i framtiden får vi dricka kaffe när vi mixar så vi inte drar förhastade slutsatser. Det finns för mycket förhastade slutsatser här i världen! Skön hur som helst! Peace!
// haji teh biato \\ "guns don't kill people.. stupid mothafuckas with guns kill people"
- haha, fo sho HjL ! Props till dig för mixningen förresten! upp!
Detta var bra grymt skön delivery
4/20 24/7
nice mannen.. diggade hela shiten..
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
det här är bra skit har bara hört 2 låtar med dig men denna va bäst utav dom jag hört,Dope fortsätt sprida kärlek ;D peace /paul
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
nice
http://myspace.com/3egraden
fett robert, du la det riktigt skönt! peace
Kul att det gillas, det värmer! Stay tuned alltså! kommer komma upp några låtar snart men jag håller även på med ett Netplay som kommer bli tight ! / rayson
de diggas :D skit fint gjort en bra kännsla rakt igenom hehe kan inte säga så mkt mer men den va nice keep it up! peeejs
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
coolt att det diggas ! :)
låter cleant, keep it up!
upp!!!
// haji teh biato \\ "guns don't kill people.. stupid mothafuckas with guns kill people"
riktigt bra gjort robert. Du har utvecklats väldigt mkt men håller me meyersson de dära me adlipsen. Annars tycker ja låten är fett bra.
Soft!
Fett nice låt med skönt flow robert ;)
054 - KARLSTAD <3
tackar :)
Detta var soft, rappen passade perfekt till beatet. :)
låter fett det är skojj när karlstad rappare utveckals så man kan ha collabs :) angående mixen så tycker jag det är coolt på dom första linesen i den andra versen MEN alla adlipsen ligger på alldeles för hög volym därför blir det lite jobbigt att höra på anser jag.. men detta är det bästa du laggt keep it up päjs
Kul att folk diggar! riktigt skojj om man ska prata ärligt alltså. ne fy fan, ska kicka några låtar till i veckan men sen får vi se :) adlipsen är aningen höga, men ska rätta till det. så det kommer släppas en "rättad" version! Cheers!
diggar dig ivar,, fortsätt droppalåtar :D, pejjs :D
Lillastumpan da.