TNS - NemC Diss Haha
Hahaha jepp, gjorde precis en liten låt till NemC :) Jag måste go with the flow serru så det fick bli så... Hahaha.. Nu är jag en riiiiktig whoare som dissar personer som jag inte känner och grejjer ;) P.S Första gången på svenska, om man inte räknar med nån låt som jag gjorde för, hmm, 3-4 år sen så ha överseende haha :P Droppa en kommentar ;) Rapp, Text och Mixning: Jag (TNS) Beat: Något freebeat som jag hittade här på Whoa.Låten Texten:
NemC, I ain´t friendly
so I load my battle gun and pop ´til the shit is empty
you are a volvo and I´m a motha fuckin´ bentley
vill du beefa eller liknade
så lämnar vi dej skrikandes
vi strimlar dej, i timmar ey
du kan inte vinna nej
du kan inte ens, spräcka ett urinrör
va inte lack på mig, för att min räp är svinskön
det är lugnt, vi kan grejja det här
attityd rakt i fejjan, bara så det är (vad)
rappare från örnsköldsvik
du hör inte dit
du är en huvudvärk och jag en alvedon
så bara tagga här ifrån
I don´t think you ready mate
you play baby rhymes and I play heavy weight
calm with the mic, people think I meditate
I hit you with a line so your face starts to renovate
you can´t hate what I make what I create
cuz I even get your grandma up and shake
yes bitch, I am demonic
here´s my dick so jump on it
you think you are good, are you sick, you need to vomit
nemc har fullt upp nu.
www.myspace.com/danielbylund
Ni som ändå laddar ner låten kan väl skriva nåt med :P
Som sagt, om ni ändå har hittat hit och laddat ner låten så kan ni ju droppa en kommentar efter er med ;)
Nja bättre har du gjort faktiskt : /
soundcloud.com/jerrones
haha det här är inte en diss, det är slakt.. stackarn..
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
Jerra, hehe fan då. jag blev ju ganska nöjd :) Phono, hehe tack som fan. du gjorde min dag :)
Säger som phonografic! :D TUNGT
Death is the only way to true happiness
Haha fett nice mayn ;), orka nemc :D, bra shiit detta .
Hejsan hoppsan
han får ju en del dissar på sig nu :P
www.myspace.com/danielbylund
tack som fan grabbar :)bylund_90 haha jo men det är han värd ;)
men skriv nåt om ni ändå lyssnar SOM SAGT
aa , ja sa inte att de va dåligt , men du har gjort bättre tycker jag , och jag tycker du tar nemc : )
soundcloud.com/jerrones
MEN du kan ju haft bättre beat och lite mer inlevelse :P
Fmusic, detta tar NemC.. hehe det kan tolkas på två sätt.. Ett: Det här kan NemC ta, han kan bättre än dej. Två: Det här var bättre än NemC. What to belive amigo.. Annars tack för att du lyssnade och Jerra, jag förstår :)
Äre inte denna grabb som mixa min låt ;O peeace TNS denna låt var grym en en gång :P
Hejsan hoppsan
varför dissar alla NemC? förstår inte :P varför inte bara låta han köra sitt?om alla tycker att han e så dålig, varför kommer det då inte lika mycke dissar till andra talanglösa snubbar? men iaf till låten då, den va väl siså där, inget som man värkligen ryckte till för,
hahahahaha ah fatta de :D
hehe okai men va bra då :) låten va inget som man verkligen ryckte till för sa du.. vad kan förbättras osv osv :) vad va bra (om det va nåt hehe) och vad va dåligt
Jo detta äger ju Nemc"P.S Första gången på svenska, om man inte räknar med nån låt som jag gjorde för, hmm, 3-4 år sen så ha överseende haha :P" Om du har rappat i 3-4 så är du fan kass sry!
meedi - mjooo jag vet.. men om jag får säga något till mitt försvar så har gjorde jag min första låt då.. jag har inte rappat sen dess ;) asså aktivt.. ajja, du förstår nog vart jag försöker komma :P
fan, visste inte att du kunde rappa på svenska :) varför dissar alla NEMC? XD
/Shadow
Jodå jag förstår vad du försöker säga! Jag prövade att spela in första gången i november men började inte rappa förrestens i våras. En fråga bara; varför dissa en snubbe som du inte har något emot? som du inte känner? som du antagligen aldrig riktigt ens lyssnat på och en som aldrig gjort dig något? Så många som klagar på den så kallade "svenska scenen" men klagar aldrig på sånt här. Håll det äkta? Är det äkta att släppa en diss som inte ens betyder något för en själv? Aja peajjz
Så många som klagar på den så kallade "svenska scenen" men klagar aldrig på sånt här. Jag klagar inte på den. Jag tycker att den är underhållande :)Håll det äkta? Är det äkta att släppa en diss som inte ens betyder något för en själv? Absolut hahahavarför dissa en snubbe som du inte har något emot? jag har något emot honom.som du inte känner? Vill inte känna honom.som du antagligen aldrig riktigt ens lyssnat på och en som aldrig gjort dig något? Jodå jag har lyssnat på en hel del. Hahaha fan det där va ju lite småkul att ha svar till allt. Gimme more som Britney Spears skulle ha sagt :)
tyckte de va riktigtcoolt:D körmersånt :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
haha:P detta är fan inte bra, :P, haha, denna var fan inte bra asså seriöst, flowet är äckligt, rösten likaså, håll dig till engelskan.
Peace im out!