äckligt keff mix, blev slaskigt ljud typ.. "/ text: fett najs, sjysta rader (Y)! beat: tjockt najs! delivery: fett sköön mixxen var inget o hänga i granen direkt!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
haha okej soft, ja kan mixa om sen när ja pallar
hahaha
upp me denna :D
nice . rader va nice men ärligt, du har inte en chans mot kriss .. han svarar nog inte förstår inte varför du dissar han? du tycker ju kriss är bra. mohaha, kan inte änns räkna till så många rader du batiat av kriss .
haha tkr ja kriss är bra?..va nog de roligaste ja hört på läääänge. nejmen det är ju exakt det här jag menar, alla som tycker han är bra är inbitna whoa idioter. sånna som du coffe och som alla andra som är här typ. vore kul om han svarade dock haha
hahaha
jag känner kriss genom whoa och tycker han är bra för jag är medlem på whoa ? =) sött . hehe ja, kanske 0,01% risk att jag känner han genom whoa . men kör din grejj om du själv diggar :) upp
"whoa idiot" är ett beteende, likt fjortis fan. asså mer än hälften på whoa vet inte ngt om annan hiphop(musik) än den som ligger i audio. jävla bög whoa. och nej, du känner säkert kriss irl och han är kanske schysst men han är en riktig wigga haha. men visst om du tycker han är bra så äre inte mitt problem. smaken är som baken men ändå liksom.
hahaha
sorry dude! Kriss skulle nog vinna om han hade svarat, ehm kan få veta anledning till att du dissar han?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
tror alla 08:or eller va du är att man kör skoter överallt i norrland?? du verkar ju veta mycket? :o
http://www.myspace.com/quizze
nej men de kallas ironi. och klart kriss skulle vinna, han är ju sjukt jävla hypad och alla älskar honom. de är fan sjukt haha men tack ändå upp
hahaha
så du dissar han för han är sjukt hypad? det är väl inte ditt problem ellerhur? sämsta anledning som finns är att dissa för att man tycker ngn är hypad haha du söker ju själv hype när du dissar! speciellt när det är en så pass dålig anledning att du borde skämmas asså! du misslyckades iaf till att få hype
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
haha, åker skoter till skolan! ledsen men jag går inte i skolan. dock va det bland de sämste jag hört på länge! :)
haha nice :D tog han tycker jag
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
tar han *
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
Elegant P18 kan du läsa att ja skrev det?, ööh okej, låter nice.
jag ville inte ha hype, hade ja velat det hade ja skrivit diss till kriss i namnet på tråden. om ja ska va ärlig hade ja bara tråkigt.
hahaha
Elegant P18 nej de är möjligt att du inte gör. men det bryr ja mej faktiskt inte om. iofs äre kul att åka skoter
hahaha
jag menade till kriss* och inte elegant
hahaha
Larfer? varför dissade du han frågade elegant ju :) jag undrar också . du snackar om att andra är whoa idioter medans du själv har hängt på whoa sen 03 och vill ha hype . låten va sådär, men du tar inte han :/
Riktigt dålig låt..
Lime Vad är det du gillar med detta?
Highfive anyone, anyone?
kenraz jag vill inte ha hype. ja, ja har varit medlem på whoa sen 03, men på den tiden var whoa inte som idag. nu äre bara pinsamt
hahaha
okej då vet jag :) men lägg inte upp musik här då om det blir pinsammt:/ ' btw, mixningen va tung tycker jag
återigen , varför dissade du kriss ? haha 3:e gången nu
*Så jävla semst! kassa jävlar
http://www.myspace.com/peppeprodd
Tycker inte alls detta är dåligt. Deliveryt, flowet samt lyriken är stenhård. Beatet är laid back. Lite obehaglig mix dock. Fett. Beefen skiter jag dock i. keep it.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Niito P18 ! Jag tkr allt va rätt bra utom mixxen, det kan du själv läsa :)
haha aah men asså, ja kan inte bara se detta som en diss till kriss utan även till resten av whoa. iaf vissa rader. jag dissade han mest för ja tyckte han borde sättas på plats så att säga. även fast ingen tycker de så tycker jag det.
hahaha
Visst det var inte jätte bra men endån.. Tycker dock att kriss är dålig..
www.Myspace.com/Danilbeats
Haha skulleva kul o höra kriss knäcka dig , dock tror ja inte han lär lägga ner tid på dig.
http://www.myspace.com/aiinac
ligger en fet poäng i det larfer skriver. folk skulle inte jämnföra dissarna, dom skulle bara skriva "kriss käka dig jävla nolla" just för hypen ;) och det är sanning. synd bara. låten va helt okej, fast jag gillade inte mixningen så mycket. go harder dude :)
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Kopiera, nae ja märker att mixen är äcklig nu när ja bytte lurar haha men äntligen en som är smart haha
hahaha
Word på kopiera! fan första gången du och jag har samma smak om nått :D kul :D
Låten tyckte jag var rätt sooft fan! men joinar "mixen var wack" klubben på denna, haha. Dock är jag ej förtjust i dissar som du vet, men wtf det är själva låten i sig vi ägnar oss åt nu. Vet ej dock om kriss skulle ta dig eller inte, är inte säker på vem det är? var han med i battlen på whoa nu senast? För den snubben tyckte jag bara var pinsamt att han gick vidare, men kanske inte är samma? det är så många som har samma namn som många andra, haha. Och snubben som undrade varför Lime diggade detta hajjar jag inte? jag menar alla har vi olika smak, wtf det är väl inget att hänga upp sig på så mkt att nån annan gillar det man själv inte gillar att man ska tjöta om det i en tråd? Aja nu blir det säkert ett jävla tjat om mitt inlägg, för så patetiskt tjöt folk fyllt tråden med nu så lär la det inte bli bättre... Ni som tjötar emot sonny/ärligttalat bevisar ju bara hans teori om hur patetiskt whoa har börjat bli det senaste...Bara massa jävla haters! Lägger ner mer tid på att hata det man inte gillar istället för att ägna mer tid åt det man diggar. Men hey! jag tycker själv att många låtar är helt wacka på whoa, men då är det ju bara att lyssna på det man gillar istället för att bara hata på det man inte gillar, eller..?! Sonny kör din grej! du är tung maynhe! ;) Peace ya'll..!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låten tyckte jag var rätt sooft fan! men joinar "mixen var wack" klubben på denna, haha. Dock är jag ej förtjust i dissar som du vet, men wtf det är själva låten i sig vi ägnar oss åt nu. Vet ej dock om kriss skulle ta dig eller inte, är inte säker på vem det är? var han med i battlen på whoa nu senast? För den snubben tyckte jag bara var pinsamt att han gick vidare, men kanske inte är samma? det är så många som har samma namn som många andra, haha. Och snubben som undrade varför Lime diggade detta hajjar jag inte? jag menar alla har vi olika smak, wtf det är väl inget att hänga upp sig på så mkt att nån annan gillar det man själv inte gillar att man ska tjöta om det i en tråd? Aja nu blir det säkert ett jävla tjat om mitt inlägg, för så patetiskt tjöt folk fyllt tråden med nu så lär la det inte bli bättre... Ni som tjötar emot sonny/ärligttalat bevisar ju bara hans teori om hur patetiskt whoa har börjat bli det senaste...Bara massa jävla haters! Lägger ner mer tid på att hata det man inte gillar istället för att ägna mer tid åt det man diggar. Men hey! jag tycker själv att många låtar är helt wacka på whoa, men då är det ju bara att lyssna på det man gillar istället för att bara hata på det man inte gillar, eller..?! Sonny kör din grej! du är tung maynhe! ;) Peace ya'll..!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack rigge, men du hade inte behövt att skicka två gånger ja tror att vi förstår ändå. =)
hahaha
va va de här för skit då?
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
om du läser så förstår du säkert
hahaha
orkaer inte! låten va kass iaf kriss knäcker dig :)
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Hahaha alla som är på whoa suger på att rappa. finns ingen som är duktig. och ja ja är en av dom. dock finns de folk som tkr dom är duktiga och bra men dom är inte det. dock finns de några sköna sångare här. men skitsamma
hahaha
nice diss men kriss pwn u =)
www.djpolar.se
Okej, allyawan han är helt okej. men det är ett undantag för han är inte fast på whoa tillskillnad från alla andra
hahaha
tror mer han menar rapparna i Audio forumet :) Allyawan droppar här för att sånna som dig, "rusen_91" inte letar efter musik på något annat ställe än audio forumet ;)
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Du låter inte allvarlig och tråkig. allt annat var väl bra - Förutom att inget fick mig att skratta.
snälla.. dissa kriss? hype sökande fjant. btw, sämsta dissen jag hört till kriss :)
du har skön röst måste jag säga..ssoft flow.. men kriss tog dig :/
illa....
hahahaha ni fattar inte hur mycket ja garvar åt allt.
hahaha
Kriss gjorde dig till katt mat! men ditt var ganske bra ändå
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544