Blaze Ft. LilleZoo - Mina Ögon Dom Tåras
Shoobah, Blaze ringde mej idag å ville kicka, Så han kom över med en färdig text som han ville att jag skulle lägga en vers på, Blev lite svårt för mej eftersom att det var färdig text så ja visste inte hur han hade flowat texten så ja hittade ett eget flow som blev sådär, aja här har ni låten,
http://www.speedyshare.com/625503467.html digga,hata,älska FRED
Death is the only way to true happiness
Glömde säga, Text: Blaze, Mixx: lilleZoo vers1: Blaze Refr: Blaze, LilleZoo Vers2: lilleZoo
http://www.speedyshare.com/625503467.html
LÅTEN ÄR DÄR
aja fuck that länk, men kopiera in i internet, så är ni snälla
jaojao, tyckte denna va fett bra killar! Tycker båda har skön röst, faktiskt. texten bra, beatet likaså :)keep up the good work! peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack therese :D <3
Lyssnat lite på dina låtar nu å aldrig lagt en kommentar. Men får väl göra det nu då. kvaliten/mixningen: kan ja säga redan nu att den inte låter bra. i reffen låter som ni vill lära ut hur man fuckar sitt liv ? tänk på att va lite säkrare i rappen också. Allt för mig just nu, kommenterar nog vid nästa låt. Tjo ! / www.gibion.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gibion: jo ja jobbar på mixxningen :P men tack för kommentaren, Ps. vi vill beskriva hur man fuckar sitt liv, men gör inte som oss!
texten: Mitt liv är inte alltid det bästa, Min nyfikenhet har fått mej att testa, det mesta som går, cigg, snus och lite droger, det fick mej flyga upp i eld och lågor, Nästan varje dag i bråk varje dag varje timme, dagarna i skolan blir långa och sega, sen är det mesta man kan göra ligga och dega, framför tv- skärmen där det bara pratas, å diskuteras utan att vi kommer nånstans, innan mina ögon fransar sjunker ner och ja somnar när jag vaknar och min kropp den domnar, stiger jag upp ur min sömn för att fortsätta, det meningslösa livet av suget som aldrig mättas, men ja hoppas nån dag att tyngden lättas från, mitt hjärta så ja kan slippa all smärta.
mina ögon dom tåras när jag skriver det här, ska ta tag i mitt liv men fuckin när, så se å lär hur man fukkar sitt liv, gör inte som jag !
Går till skolan sitter å segar, äter lite lunch, å tar tåget in till tc, köper lite stash, sen bär det av till hässelby träffar familjen hemma, ikväll e de fondué men man tröstas inte av mat, men av kärlek Levt större delen av mitt liv singel det ärr ingen jävla barn lek det är stora saker så nu e jag på kanten till självmord mina känslor är lika starka som ett bord har en hord av killar som mej vill backa men behöver inte dom när jag lackar tackar gud för min familj och deras tålamod snälla spara mina polare men mej får du ta ! Tack gud !
allt är skrivet av blaze
behövde du hjälp med mixningen?
Gibion: jo faktiskt
adda msn då, den e skriven högre upp i tråden
https://soundcloud.com/mendelsonbits
där är länken jao ;)
För det försa ska jag säga att beatet är för känt. Så mkt folk kommer inte lyssna så mkt :) Blaze du var mkt bättre i den här i den förra låten :) LilleZoo du har fått bättre inlevelse nu:) och det gillar jag Och flowt är Okeey :) Och du kickar som fan just nu så du kommer lära dig fort som fan Pz
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Rea: jao, det är det det är lite fucked asså ;) tack för kommentaren :D ja ja kickar varje dag haha :P bara för att fixa flowet, MERA!
UPP!
dynga....