I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Apish - Bermudatriangeln

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2007-09-14 15:58

Apish - Bermudatriangeln

Kära Lyssnare (hatare, ni som diggar, hatare och hatare)


Den här låten är lite djupare än dom jag släppt på senare tid. Jag pallar liksom inte att skriva värsta Ison och Fille texterna längre, även fast ja sitter med vetskapen om att folk inte orkar lyssna på djupa texter. Det här är ingen "ÅÅ det är så synd om mig låt/kärleksdänga" utan en låt med budskap. Fråga mig inte va ja vill säga med den här låten. Det är du som lyssnare som skall tolka den, annars är det ju ingen större idé att jag slänger upp den, eller hur? Om jag skriver här hur jag tolkar den kan jag ju lika gärna skita i att skriva den över huvudtaget. Lyssna hellre 2, 3-4 gånger tills du förstår vad jag vill säga med den här istället för att skriva som en jävla idiot i tråden och fråga vad den handlar om.


Den handlar varken om mig, någon jag känner eller någon jag träffat över huvudtaget. Jag vill bara sprida ett budskap.


Allt är gjort av mig, förutom beatet som är ett freebeat.


Länk till låten

aa visst serrö :)