patetiskt.
oh no he didn´t!
haha, det är mycket män i affes låt.
An2n var snäppet bättre - Men jag gillade inte några av låtarna. Affes reff var fet, dock.
lätt att an2on vann. Affe, det dära med " mannen " går en riktigt på nerverna. Men An2on, ganska låg acca på den .. lite högre =) . gillar an2ons röst och flow. Bra hiphop. sry affe, fet diggar inte
life is to short to be pissed off all the time.
Ja tycke An2on hade för låg acapella på mixen . det var synd.
"Så slutnackat nu går dom skilda vägar..." Måste ha missat när det börjades snacka om denna skiten...
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Söder får mig att skratta sedan jag sett någon musikvideo med han. Affe tror jag också varit med i den, och jag blir fan illamående att höra söder och affes röst, fy helvete. anton är inte något som faller mig i smaken heller, men måste då säga att anton lägger det fan vassare trots hans låga accapella. söder och affe gå sätt er ner i eran källare och passa eran spliff mellan varandra. mannen mannen mannen, lärt dig ett nytt ord eller?
remember my name<br>you'll be screaming it later!
bådas va fett keffa men anton vinner =/ men som dom andra säger så hör man inte så mycket. vet inte hur du har mixat:P
glömde fråga affe e du upväxt i bergsjön lr nåt sånt du bryter nästan mer en nån som kmr direkt från irak...
Jag använde mina hörlurar och dom är inte dåliga om ja säger så, brukar kunna höra riktigt små detaljer men nej inte en chans att ja hör an2n,s acapella alls nästan!
www.samyprod.com
skaffa bättre då ? jag hör vad han säger, men accapellan är låg. men palla kryddA?
affe och gänget tror det är de fetaste ganstrarna, så sjukt patetiskt..
Tack vare an2n som affe fått något namn.
Graffare
2007-09-18 16:53
Hur lågt har ni på erat ljudsystem? Hörs ju klart och tydligt va anton säger och han vinner, mannen.
hahaha asså affe e fan för ball för att vara sann...noot..
kolla bara så
TUNG han e ;)
An2n tog detta dock..
e d ok lr?
Skaffa bättre hörlurar? Riktiga DJ hörlurar för fyr siffrigt borde fan funka, men lyssnade idag då ja e piggare så hör man men de e fan riktigt lågt iaf!
www.samyprod.com
tycker båda e wack som fan.
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
Fan va dåligt .
soundcloud.com/jerrones
men fy va dåliga dom är. helt sjukt ju.
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
An2n vann, bra!
Klockan är tio över tio.
Fjortis rap,
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
hahah vikken grejj ;D
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Vet inte riktigt vem som vann, har bara lyssnat på an2n's och om dom är ungefär på samma nivå så suger båda två på att dissa, hörde fan inte en enda flerstavligt punch i An2n's text... O han har rappat sedan typ... 99?
själv tycker jag att affe tog denna, bara jobbigt när han säger mannen hela tiden -.-
B
Haha, dom är så jävla kass båda två, och har dom gått från välta kossor till att skjuta folk på bakgator? Njae, svär att det här bara är nå hype shit! dom kan gömma sig själva istället och aldrig komma fram! Fridens.IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Måste hålla med protagonisten. Hype fittor.
Detta var skrivet av ett proffs. enjoy..
hatar dessa killar, har jag gjort ända sens jag hörde dom första gången, fyfan de e sant som protagonisten säger, hypefittor, dom har inga skills dom har inget bara massa fjortisfans
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
alltså aldrig gillat dom här killarna.. helt seriöst så var dom här dissarna sämst :S känner inte dom här killarna varandra ? vart är alla "underbältet" dissar ? är dom rädd för varandra så dom inte vågar säga nå "dumt" mot varandra ?
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
asså, jag gillar endel låtar av dem. men bara några få ?. men vad i helvetesnamn e detta ?. nej, ni har besvikit många fans.
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
jag tror faktist att dom bara gjorde detta för att dom behövde med hype faktist! usch för er isf! oäkta!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Graffare
2007-09-19 00:14
"jag tror faktist att dom bara gjorde detta för att dom behövde med hype faktist! usch för er isf! oäkta!" min första tanke
båda är ju keff jävla keffa... jävla nollor
Hur mycke knark har du knarkat idag
vrfbeefar dom?? jävla bitschesssssssaax
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
UUUUUUUUUUUUUCH va dåligt ...
faan vad ni båda är dåliga:/
varför prata om dessa snubabr på whoa? släng upp nått om det på frizon eller lunar istället.
work some magic
sämst, har dom haft hype????
Nej, båda la de kefft, frizon nivå. Anton hade för jävla låg acca och mixen sög som fan. Affe hade för nervirriterande text men han la de ändå tungt. Enligt mig vinner anton trots hans låga accapella. Han hade bättre flyt och text. Aja orkar inte yttra mig mer om dessa snubbar.
my homie AFFE <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och för er som tror att det är pga. hypen, har ni fel :) Öster zE man knows it all maaayn! pzzzzx
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
samy , jag vet det var lågt som fan, men kryddat med att du inte hörde ett skit, jag hör bra med mina fattiga. men det aksnek bara 'är dem fattiga hörlurarna som funkar ;)
Haha asså dom var värsta bröderna förr , Tycker affe är feeg 3 mot en xD , Han ska alltid dra med Big A Och Söder i varenda jävla diss/låt han gör xD Shiiiiet Anton mannen Vinner ;)
Förlåt :'(
Haha säger desamma.. alla fjortisar kommer ta livet av sig nu och skrivet ett avskeds brev... "A gånger A<3 FooOO LAAJJFZz".. Detta va de värsta ja har hört me bägge av dom tror ja.. fy fan..! Anton: Nja, om ngn ska vinna e de ju han... men hörde knappt vad han sa i reffen? eller ja i verserna oxå..Tog affe med sig mixerbordet när han gjorde slut?Affe : Har aldrig gillat hans musik kommer aldrig göra de heller! precis som en annan sa. Han har levt på antons fame, typ som mickelito lever på sobers. Jaja du e värdelös affe!! Big A e soft.. vi har hookat förr;D Puss Tottish!
Mistah T.