Akim - Prinsessan
HejHej gott folk! Blev tvungen att skriva ner lite, helt enkelt. Och hoppas ni tycker om det. Vill inte höra nån skit om att samplen är playad , det kan ni hålla för er själva, för jag diggar den, annars hade jag aldrig kickat :DVill också tacka Akin som tog sig tid & mixxa det här. :) Rap och text : Akim Beat : Akin Mix: Akin Hoppas det smakar, Bara att ladda ner o lyssna sönder, kommentera när ni endå har lyssnat ;DLÄNK TILL LÅTEN BACKUP OM DET BEHÖVS Akin's myspace www.myspace.com/akinonline ! Peace n Love'
FÖRST!!!! mwha, kmr med en komment, ska bara lyssna :D
får se om folk ser skillnad på Akim å Akin nu ;) hehe! nej, men jag tycker lätt d e d bästa du droppat... och jag är glad att det blev ett byte på beatet.. tycker d gjorde mycket.. är ju inte så mycke för smörlåtar, men som helhet så är detta helt klart din bästa låt.. propps eller nått
http://www.myspace.com/akinonline
detta är det bästa beatet jag hört på denna samplingen om jag ska vara ärligt så propps till akin och akim, sjukt skön rap med bra text, diggar ditt flow =) diggar din stil, diggar din röst... kan gå hur långt som hälst keep up broder!
tack som fan ska ni ha! :)
akim din snorunge :D gud så fin låt,.. gillar den rätt mkt :) lägger in den på mp3 hihi =) ha det bra.
ey yo akim , fett skön låt fan :P, bra text :) , jag diggar ditt flow :) , måste säga att akin's mixning var skön också :) peace !
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
skönt beat man !:) o cleant ljud o riktigt skönt flyt !:)deliveryt är fintfint !reffen är oxå skön :) Big Up man !:) fortsätt droppa !:)
ROUSU
Akim.. Du vet att jag diggar din stil asså.. Men PISS på den saken att använda samma rader i typ alla låtar du gör.. Shit asså.. Jag vill höra något nytt från din sida.. Så skriv en HEL låt som är ny ist för en halv ny låt med andra halvan använda rader..! Och hör vissa av mina rader oxå !.. De diggar jag inte !
Mc´s Spottar Verbalt
får man text?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
javisst, här är texten: så jag blottar mig själv, minns alla tider som vi haft - godnatt, för nu finns bara minnerna som engång fanns / år och dar, sommar sen, vinternatt - blev till 2 år tillsammans, nu har jag ingenalls / jag saknar dig så mycket, känslan kan inte förklaras - skulle göra allt för dig till och med i det otänkbara / ja, så var är mitt sunda förnuft - det känns, som mitt liv, i depressiv bara snurrar runt /
sitter här, och låter timmarna vandra - du lämnade mig, sen gick du till någon annan / inget är detsamma, nu när du är borta - snälla kom tillbaka, för du krossade mitt hjärta / visst, jag sårar dig några gånger - förlåt för allt , gumman, du vet jag menar de / att såra dig, du vet att de inte var meningen - men när du lämnade mig, fick du mitt inre vägra le igen /
Jag såg dig första gången och tänkte gud så fin - alltid samma känsla, för du är så änglalik / en vacker person, du fick mitt hjärta banka - en på en miljon, du fick mig att glömma smärtan / ditt namn står ristat upp i himelen - ja du är ett av mina bästa minnen / Jag bläckar pappret, med tankar om livet - själen fast i tron, men jag halkar i tiden /
så jag försöker ta mig upp - inte så lätt när det känns som att du tog med dig all min luft / Det skulle bara vara du å jag förevigt - du lämna mig, nu saknar livet en mening / inget liv, utan dig, det är så jag känner - kommer alltid älska dig, vad som än nu händer / du satte kniven i mitt hjärta och sen sa förväl - baby men förlåt,vill bara att du ska veta det /
tagen- du är nog lite fel ute va ? hhehe ? har själv lyssnat på alla hans låtar och texten är inte ens lik någon av hans tidigare. och tror nog akim är tillräckligt bra för att skriva nytt varje gång haha ;D så droppa snacket va till låten, helt klart de bästa du gjort, och jag diggar din stil helt klart, så tänk inte ens tanken att byta.. du har skön röst. du är talang... keep up bara! peace out, F
om jag tar bort ointresanta inlägg så betyder det inte att du får lägga upp igen ? slut tjaffsat .
riktigt sooft låt...beatet är klockrent och flowet också..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tänker inte tjaffsa,, Jag har sagt mitt ;)
Mc´s Spottar Verbalt
d va riktigt nice. du flyter lika bra som vanligt. :) bra text. :) helhet var låten bra, den blir in på mobilen :D peace!
www.myspace.com/lizenmusic
sliez, aiit , i feel u man :D liza, tack så mkt :)
Det är fan soft detta, din röst är riktigt soft att lyssna på! Beatet är också helt okej !: )
http://www.herrbitter.blogg.se/
nicke, aiit, tråkigt att du inte gillar :/ seban, tack fan, glädjer mig som fan! !!! :D
Bra låt ! soft o lyssna på, mixningen var bra med. lätt bästa jag hört med dig allafall :)
förjävla fint! behaglig röst, soft text!1 bra jobbat kompis :)
eliment o robin, fyfan va skönt att ni gillar :D
fet låt :P
mrykw - no shit
Diggar denna låt som faan =)
This is who I am ! ;D
fin den va:) pusspuss
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
tack alla! forsätt sprida kärlek!! ;D
diggar
bra gjort akim, nog bland det bästa du gjort :)
inget för sånt här egentlgtne..men du gör det bra, helt klart..diaggas..bra skit peace
http://www.myspace.com/noodlestyle
Riktigt skönt beat av Akin där tycker jag :) Mixningen var också bra :) Rappen av Akim var skön, Lät lite tråkigt ibland. sen så gillar jag inte samplade refränger längre :P men men. Skönt flow och text :) pUss // Janky
Signatur?
Akim Akin Akim Akin , vaafan har ingen koll på de där? Men efter att ha läst tråden fattar jag att de är Akin som stått för beatet och Akim som stått för rappen . Den här låten diggar jag mycket asså. Skönt flow och som vanligt en bra text. Det som tidigare nämndes om att du ofta använde samma rader i dina låtar, är någonting jag upplevt förut också. Dock inte i den här låten. Du har bra delievery och känslan e på topp! Fortsätt såhär Akim, du är älskad av lyssnarna! peaace
www.znapmusic.com/klockren
delivery* :)
www.znapmusic.com/klockren
Fan bra låt & Jävligt fin text :)
tack som fan micke o theres :)
Tungt fan du har utväkclas mannen
thx kul att den gillas :D
Du har blivit bra tycker jag. Skönt flow, skön röst och bra text. nice ;)
Nice låt.. Fin text och Bra beat..:) Hehe Soft flow! Fortsätt så (;
all makt åt tengil!
, ceap going.
sofie wenngren,
Skit skönlåt..:) Gillar beatet...:) och Texten..såklart...;) Den här åker lätt in på Ipoden..:D
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)
Fet låt, en av dom bästa du droppat (vad jag har hört ). diggar röstläget och texten är bra:D
Skön faktist, du va bättre än jag förväntat mig ;)
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
tycker du lägger denna väldigt bra! bra flow, bra text o skönt beat :) deliveryn e på topp i denna! väldigt bra!! keep on going!!
Romazze