Dudde - vi moste kämpa Dudde - vi moste kämpa.en låt som jag själv är nöjd med . hoppas att den diggas. ge mig litte kritik ochså,Tack i förhand.Låten----->http://www.speedyshare.com/645621172.html textenReff jag vet att du kan. om du bara vill.du är den personen. som får tiden att stå stil.//vi moste kämpa.för de som vi har.om du lämnar mig. kan jag gråta ett hav.//du säger hela tiden att jag är värd någon bättre.säg vad du vill.men du är den perfäckte.//om du tänker lämna mig. så får du göra de.men jag kommer tycka. att allting käns fel.//om du lämnar mig.kommer jag gråta en del.om du lämnar mig kommer jag falla ner.//men jag kan inte hindra dig.till att lämna mig.du ska bara veta att du är en underbar tjej.//ska man hitta nån som dig.får man leta väldigt länge.att vara med dig.ha de fins inget bättre.//du får mig att le.och du får mig att må bra.när jag är med dig. så är allt som de ska va.en dag med dig.är som en dag i himelriket.en dag utan dig.är som en dag i helvetet.//timmar minuter.secunder som tickar.tänker på dig hela tiden. för du är min lilla flicka.//Reff 3 xjag vet att du kan. om du bara vill.du är den personen. som får tiden att stå stil.//vi moste kämpa.för de som vi har.om du lämnar mig. kan jag gråta ett hav.//kanske litte stav fel i texten . läsen för de, men jag har litte svårt för att stava . ge mig kritik . Tack i förhand
först och främst, lär dej stava ..för det andra, låt inte så stressad.för det tredje, tänk på rimmen.för det fjärde, jobba på. de kommer
börja typ gråta, första gången ja hörde..... :( <3 jag tycker om dig..