NemC - Du får en sista chans
Shuu! nu så kommer det nytt material från mig, Satt i studion på John Bauergymnasiet där jag går i Ö-Vik. satt ner i studion da och så hittade jag ett skönt beat så jag började skriva en liten text, spelade in den, tycker den blev rätt hyffsad iallafall. Men säg eran åsikt så jag kan bli bättre och utvecklas mera.Länk: NemC - Du får en sista chans Beat: Nokinprod - Last Chance-LOWQ Mixning: Matutas Text: NemC Production: John Bauer production Ge gärna lite konstruktiv kritik så jag kan bli bättre och kan utvecklas. Länken igen om ni missat den översta;) NemC - Du får en sista chans Peace och ha en bra dag.
Peace im out!
Här så kommer texten också;).Vers: Du får en sista chans, om det ska bli nått Jag hade sån tur att jag köpte en lott// Jag behöver inga pengar bara äkta kärlek få känna din närvaro, det är så härligt// Du och jag tillsammans är ett minne för livet Men jag blev osäker när jag kände ditt tvivel// Jag visste inte om jag kunde fortsätta leva Mitt liv består av trubbel jag orkar inte mera// Du får en sista chans om du vill ha mig tillbaka Du är den enda som jag vill sakna// Du var min ädelsten och min vackra diamant Nu så är min backe alldeles för brant// Reff: x2 Du får en ny chans om du tar steget När det var vi två så behövde vi inga regler// Du får en ny chans om du bara vågar Vill du ha mig tillbaka måste du fråga//
Peace im out!
Production: John Bauer production De säger allt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför använder du beatsen som anndra lämmnat och ska köra på?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar
Jonas_Tjernstrom P17 ;) hehe:P
Marcus: Jag hittade ett av beatsen jag har lagt in på JB-Datorn, Så jag hittade det dära sköna beatet;):D kommentera låten istället för att jävlas;):D
Några fler?;)
Peace im out!
Upp! och kom igen nu!;) 20 nerladdningar men bara ynka 3 kommentarer. Kom igen nu och ge mig lite kritik och kommentarer.
Peace im out!
haha, fett lagt iallfall nemc. hyffsat flow och texten var ju sådära. bästa jag hört med dig. men mixningen var inte bra. du låter ffs som en robot. jag vet du kommer skylla på matutas men. lär dig mixa själv för nån gångs skull! Beatet var ju faktist jääävligt bra!:) Och jag säker till latonic, har man lagt in ett beat får man skylla sig själv att nån kickar på det. om man är så jäääävla rädd om dom så får man väll fan gömma beatet. men men, skit samma med det. över till låten igen. Du får fan en 6/10 på denna för mixningen vart keff!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Mixningen sög. Du blir bättre men långt från höjdar nivå. Träna på hooe. :)
gillar inte texten alls. flowet funkar. keep it up
www.myspace.com/danielbylund
Studio, hmm då är det nån som har mixat riktigt dåligt.. texten är så in i helvete dålig.. inlevelsen är för mkt.. flowet sitter ibland, och ibland inte.. tycker att du har gjort bättre om jag ska vara ärlig..
gillar inte mixen helt:P men du bli bättre keep going!"
Tack alla som kommenterat;) skulle uppskatta om fler skulle ta sig tid och kunde kommentera låten, för det uppskattas alltid högt av mig, för att då så kan jag börja utvecklas mer. Kan ni ge lite tips på olika mixxningar förutom dem vanliga som "kill the mic Rumble och dem. Kom med några coola mixxningar i ett meddelande eller gästbok så blir jag glad och jag kan börja lära mig att mixxa. Peace!
Peace im out!
Producent
2007-09-19 15:10
Light hiss Reductions. Car stereo. Det finns masser... Men hel okey låt du blir bättre:P
Flyger fritt, landar platt
haha lyssna hemma nu. Vem i helvete spara som 94kbps 24khz xD hahaha
haha marcus! Jag vet inte.:Ptack till ni som kommenterat! vill gärna ha fler kommentarer:D
Peace im out!
SKITDÅLIG mic eller mixxning.. resten va faktiskt najs :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
soft låt men det skulle vara bättre om du spela in vid ett bättre ställe
Djävulens Sal......
Inget som fick min skalle att vicka fram och tillbaka ( För dom som inte fattat så menar jag "Digga" ) Men fortsätt med din grej, finns säkert många som diggar det här, men det gjorde inte jag :P Ajja, Pejs / Jåker.
okey, tackar alla som har kommenterat;):D det finns säkert några fler därute som har lust att kommentera;):D Give me give me som more comments pls;):D
Peace im out!
PS. Med namnet "Du får en sista chans" Så trodde jag det var en diss/beef/battle/whatevah, men men... Jag blev sviken =( PSS. Du ska inte säga åt mig att kommentera dina lugna låtar (Brukar oftast inte digga sånt) Pejs ut, klart slut och så vidare.
okey:P hehe:P
Peace im out!
det här är inte bra mannen, shit. men träna på, du kan bli bra om du tränar.
hahaha
Hej NemC! Lyssnade igenom låten, men det är inte min typ av musik som jag själv gör. Därför blir det svårt för mej att lämna ärlig feedback på låten. Tycker dock att inspelningen lät något "burkig"? Vet inte vad det beror på, men prova att använda en reverb för att få det mer "fylligt". Ha det bäst! // MVH Aidon
http://www.Aidon.tk
Har inte hört så mycket låtar från dig men du utväcklas lite flowmissar här och där men sånt man kan se mellan fingrarna på i hel het var låten helt okej :) Peace man !
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
Tips på mixningar? use your ears...
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
rätt ok flow, mixen var katastrof. tycker du kunde haft bättre inlevelse. 5/10 far till markus och recca om så kanske jag ändrar min åsikt. peys
och texten borde du skriva om enligt mig. inget som fick mina smilband att ryckas en gång.
skön, men som sagt mixningen var ingen vidare.
peys
// PV till 120% //
tjoo mayn :) allt chill? här kommer mitt tycke om låten, Flow: tycker jag du ska ha ett plus för, utveckling på det, men tycker att utvecklingen krashar lite på reffen, Mixning: jah som dom flesta har tyckt så e de fan inte bra gjort iaf :D ska de där vara en studio, så är den då av låg prisklass/ Text: hehe jah den hade kunnat vart mycke mycke bättre tycker jag iaf, inget jag smilade för den här gången, Beat: ah det e iaf riktigt skönt detta diggas som fan Men låten får 5/10 av mej iaf
Tack alla som har kommenterat;):D hehe:D tackar alla som kommenterat;):D,
disiple86 P21 : Det studion använder är en ADK Mick. Det är ganska luftigt i studion så.
Tack alla andra en till gång;):D några fler som har en kommentar undanliggandes?:P:D
Peace im out!
Hyffsat flow texten var väll ok men mixen var inte bra alls, träna vidare : )
Johaaan
tack alla! hoppas på fler kommentarer imorgon;):D hehe:P, peace!
Peace im out!
Graffare
2007-09-21 07:16
Det var ju grym inlevelse om man säger så, höjj acapellan lite bara. päjs
http://www.myspace.com/easymatemusic
Aiit! Hatamcdonalds P0 ska tänka på det;):D
Peace im out!
Upp!?:D mer kommentarer:D
Peace im out!
Du får mitt ljudkort och mixerbordet idag så du can recish om hemma, sen om du vill kan jag mixa låten för en billig peng :)
DontSpeak P17 : Ska du börja ta pengar för att mixxa mina låtar så ska jag fan börja lära mig själv;):D, ska fan skaffa adobe audition 1.8, eller 2.0 och skaffa pluggins för fan!;):D, hehe:P så jag kan mixxa lika bra som du;):D jag kommer sitta och böga med mixxningar hela tiden;):D hehe:P:D.
Men över till låten. Kom igen nu och kommentera! inget mer chattande nu;):D
Peace im out!
Ett sista upp!
Peace im out!
NemC P17 haha tror du de är bara ladda ner plugins så går de lättare :) Tvärtom haha
Gillade verkligen inte.. Men det låter väll aight, för en tard!
Klockan är tio över tio.
kan du sluta med dina ;):D;):P:D;P;D;P;):);D:D:P:D;D;);(:D:P;D:D;) efter varje jävla inlägg.. låten var tråkig som fan.. mixningen sög hästpung oxå! ne men ärligt.. låter som du spelat in på toaletten , eller att du står 1-2 meter ifrån micken.. aja, du kan bättre ;):D;):P:D;P;D;P;):);D:D:P:D;D;);(:D:P;D:D;)
http://www.myspace.com/micman123
haha:P
MicMan hehe, jag ska tänka på det;):D, Några fler?
Peace im out!