Jag är faran som lurar i natten!
hata
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du är sån där snubbe som idol skulle såga till tårar, årets hundra höjdare på whoa. sämsta jag fanimej hört nånsin skulle nästa kunna stå ut me stanislav istället för de, ni är ju fan jämnlika :S
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
du är sån där snubbe som idol skulle såga till tårar, årets hundra höjdare på whoa. HAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHA ,det bästa jag hört på whoa !!!!!! >HHAHAHAH ne men jag har propsat killen innan,när han gjorde schyssta covers på rnb dängor men nu går du över gränsen,detta är bara bögigt och du har inte rösten för fem öre att pulla off celine dion. riktigt riktigt riktigt dåligt på alla ställen,den här mp3an gjorde så att jag aldrig någonsin kommer lyssna på dig igen och mixen man ?? what a fuck is up med dom där keffa echona ? jesus christ,min tjej kom in nu med hunden o sa "vad i helvette håller du på med ? stäng av innan jag får psykos" nej fram med sågen för detta va riktigt riktigt dåligt.
Behöver beats !!
håller me big rob gigggen o looserone , haha skärp deeej hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha men vafan e grejen med att göra massa sångcovers nu helt plötsligt? mixen va bara skum! ett onödigt släpp :)
brorsan håll dej till raap där e dina skills men de här e wäääck man.
Sikken jävla bög.. Shit va kefft eller.. Du är falsk överallt lillen !.. gör hiphop till detta hiphop forum ist förfan !..
Mc´s Spottar Verbalt
haha tagen-, gjorde inte du oxå en sångcover alldeles nyss? ^^
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
ooh :S inte bra precis : / håll dig till rap du e så jävla fet på de! sluta på sånt här nu : /
köp sex och betala i natura
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
smörigt..
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
wöörd på klingan!
tagen- :P
MEN HALLÅ!:S shit vafan e de här?du skulle ha skippat ekot..de låter fucked UP!och du sjunger jäääävligt falskt...nej det här var helt värdelöst...
nu blir jag fan förbannad, du har förstört allt det fina med den låten.
http://www.myspace.com/danokin<br>
hahahahaha du e wack xD Denn sög ! :/ mannen, Rapp ! ffs. du har inte röst till sång eheller för den delen !
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
haha nej det var inget vidare, sorry..
Nej fyfan sång är inte riktiugt din grejj tyvärr, satsa på rappen!
http://www.herrbitter.blogg.se/
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA blä....
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
HAHAHAH word på alla innan! detta var faktiskt riktigt uselt. Hörde nått innan av dig i sång och det lät helt okej. men detta NEJ NEJ och NEJ säger jag bara.
HANINGE
Nefan, inte så värst vidare.. men att folk ska sitta och skriva "KEFF BÖG WHACK" är onödigt.
flåt men asså, fick ont i magen:/
You can say what you want, just spell my name right!
Har diggat allt du har släppt innan. Men nu måste jag bara säga att det här höll inte ;/ Kör det som är din grej istället, vi vet att du kan! peaceand understanding
haha orka whoa! okej, jag håller med många.. det var inte super bra! men mkt beror på mixxningen! dock tvekar jag på alla som hatar här inte ens kan ta en ton i närheten av dig! men en sak.. denna låt ? fyfan ;P cmon.
nej detta diggades fan itne, och du kanske vet att jag fettish diggar din rapp... men detta var fan för mkt, mixen cp.. och tonerna tar du helt fel.. refränger i dina hiphoplåtar tar du feeett, men detta är fan för mkt! droppa hiphop till folket istället.. det du kan bäst! skippa detta please.. du är sågad, så hoppas folk låter denna tråd dö och inte göra det mer pinsamt än det redan är =/